Missä viipyy mini-taskari

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miten tässä nyt näin kauan voi kestää minitaskari nro 15 ilmestymisen suhteen. Koko kesäkuun oon odottanu eikä vieläkää näy kaupoissa, kummallisen kauan kestää. Kertokaa jos tiedätte jotain.

P.S. Kuinkas moni muu omistaa ne kaikki ilmestyneet. Minä ainakin. Ja mitä yleensä tuumaatte niistä. Mun mielestä ei oo yhtää liian pientä luettavaa.

Kommentit (4)

Vierailija

Ei ole yhtään liian pientä luettavaa, mutta eivät tahdo pysyä aiku, joka on ärsyttävää. En ole niitä keräillyt enään, kun on jo 6 alkupään miniä. Suoraansanoen ne ovat hyvää luettavaa ja takakannen tietotekstiä on mukava lukea, niin aina oppii jotain uutta. Tarinat ovat mielestäni... no mitä ovatkaan, mutta hyviä kuitenkin. Taskarin rinnalle ne eivät kyllä ehdi, ja jumbojakin luen melkein mieluummin. Pitäisi kyllä ostaa välillä sellainenkin julkaisu.

- Touhoaaja - ajaa ohuoT -

Vierailija

Niin missä viipyy uusin olisin varmaan eilen ostanut sen, mutta se ei ollut vielä ilmestynyt. Mini taskareissa on aika pieni teksti eivätkä ne tahdo pysyä auki. Se on niiden huono puoli, mutta ei se keräämistä haittaa. Mulla ei oo kaikkia. Hyllystäni löytyy vasta seitsemän, mutta eiköhän niitä jatkossa tule lisää.

Vierailija

Niin, uusimman Mini-Taskarin nimi pitäisi olla "Mahtimies Roope", mutta ei se tosiaan ole vielä ilmestynyt. Tänään kuitenkin pitäisi ilmestyä Taskarin Sankarit 3. Kun olen Kuopioon menossa, voin katsoa noita kumpaakin, että löytyykö. Muuten, tästä olisi voinut puhua Taskukirja-Topicissa, joten eiköhän jatketa täällä: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/7/ketju/10408/virallinen_ankkasi.... Käyttäkää siis hakua, kun teette uusia topiceja.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat