Mokia ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Teen ihan käsin yhtä lehteä, johon tekisin mokia. Tarvitsen siis paljon mokia teiltä, ankistit :D Voit kertoa vaikka kymmenen, sillä mokia tarvitaan!

Laitathan tämän lomakkeen tähän topiciin:

Mokani (1-10 lausetta):

[] Nimimerkkini saa laittaa lehteen.

[] Nimimerkkiäni ei saa laittaa lehteen.

Kommentit (10)

Vierailija

Tää ei oo mikään kovin paha moka, mutta kerron kuitenkin:

Kerran kaverini halusi testata, kuinka Ankka-tietäväinen olen. Hän kysyi minulta, että miten Roope ansaitsi ensilanttinsa. En ollut silloin vielä lukenut Roope Ankan elämä ja teot 1-kirjaa, jossa kerrottiin kysymyksen vastaus. En ollut siis yhtään perillä oikeasta vastauksesta, ja vastasin että Klondikessa kultaa kaivamalla. Kaverini vastasi tönkkönä: Ei, etkö sä nyt yhtään tiedä Aku Ankasta mitään, vaikka hehkutat sitä niin paljon! Olin vähän nolona, kun en tosiaan ollut tiennyt sellaista juttua, jonka moni Ankisti muistaa leikiten!

Ei nimimerkkiä lehteen, kiitos!

Vierailija

Voisihan tähän vastata vaikkei minulle ole sattunut kauhean pahoja mokia.

Mokani:

Pelasin yhessä pesis pelissä kopparia.Minulle oli tulossa ilmassa pallo.Katsoin että pitäisi hypätä niin saisin sen kopiksi.Minä hyppäsin ja sehän tuli päähän.Se ei itse asiassa sattunut melkein yhtään kun hattu oli päässä,kun taas kypärää ei. : P

Ostin yhden kirjan kirpputorilta. Se näytti todella hyvä kuntoiselta.Sitten kotona huomasin että siitä oli kaikki sivut lähteneet irti.Korjasimme sen sitten kuumaliimalla ja nyt se sitten oikeasti on hyvä kuntoinen. xD

[x]Nimimerkkini saa laittaa lehteen(Mielellään lyhennyksenä T£).

[]Nimimerkkiäni ei saa laittaa lehteen.

Siinä pari mokaani...

Vierailija

joku poisti sen minun viestin :( :( ootte ilkeitä :(

mutta on mulla semmonen moka että kerran olin laittamassa suklaa kastiketta jäätelön päälle mutta se oliki vaan jotain vanilia kastiketta :D :D onneksi huomasin ennenku kerkesin laittaa :D :D mun olis pitäny sit syyä vanilia kastiketta :D

Vierailija

no kerran kun olin menossa luistelee ni kun olin perillä huomasin että olin uhohtanut luistimet ja mailan kävin kotoa hakee mailan ja kun tulin jäälle huomasin että taas olin unohtanut luistimet kävin hakee ne ja sitten pääsin luiostelee

Vierailija

No olin menossa kouluun ja matkalla bussipysäkille aloin ihmetellä kummallista, melkeinpä oksettavaa hajua. Rupesin asiaa tutkimaan ja huomasin että mulla oli mukana kengänpohjallinen koiran p****a.

No, siitä sitten painelin takaisin kotiin pesemään ja vaihtamaan kengät.

Koulussa olikin sitten puolituntia myöhässä, ja oli sitten kiva selitellä matikan opelle miksi olin myöhässä. Senhän sitten kuuli koko luokka ja sain kuulla siitä koko loppupäivän.

P.S. Kaipa sitä nimim. voi sitten käyttää, mut käytä tota signeerausta.

-AxuTheDuck

Vierailija

Menin koulun liikkatunnilla pukuhuoneesen ja se oli tietenkin tyttöjen pukukoppi.

Ja toine: tein pilasoiton(laitoin numeroni tuntemattomaksi) soitin mun opettajalleni, esitin jotain myyjää, lopussa opettajani sanoi (ennyt sano oikeata nimeäni mutta leikitään että se on kalle)

"Kalle en osta mitään koska se vaikuttaa lahjomiselta" punastuin ja olin seuraavan päivän koulussa ihan hiljaa opettajan lähettyvillä.

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

No, laita sinne halutessasi vaikka tämä:

Olimme äitini kanssa lähdössä ulkomaille (viime vuonna). Painavan matkalaukun vuoksi minulle ei tullut mukaan yhtään vaihtokenkiä, joten minun täytyi pärjätä lenkkareillani. Kun olimme ajaneet autolla jo melkein tunnin huomasin, että olinkin vahingossa ottanut mukaani likaiset ja mutaiset, limenvihreät crockisini, joilla on huono kävellä. Kaiken lisäksi oli juhannus, joten kaupat eivät olleet auki, kummalakaan lentokentillä ei ollut kenkäkauppaa ja matkakohteessakin melkein kaikki kaupat olivat kiinni.

____

Nickin saa laittaa, mutta ihan ~Gabi~na.

Ps: Onko se lehti myytävä vai millainen?

~Gabi~

Vierailija

juu täs olis...

tää on yks pahimmista ja varsinkin noloimmista! eli, viime kesänä, lohis tuli meille yöks. sit, lähettiin ostaan pizzaa meijän lähel olevasta pizzeriasta. tilattiin pizzat. sit mentii siwaan ostaan limpparii. tultiin pizzeriaan oottaan et pizzat valmistuu. sit siin mietin et otanpa jo hölät limuu. no, se limu oli hölskyny matkal iha kiitettävästi. että, aik helppo arvata mitä kävi. hirvee sprite-suihku tuli mun päälle! sit olin siin ihan nolona ja ne pizzerian tyypit vaan katto... lähin muute aik äkkii!!

juu, sit toine. meilhä on piivi. yks pvä, menin kattoon telkkarii. otin kaukosäätimen. istuin lattialle. ja huomasin et OLIN LÄNTÄNNY KAUKOSÄÄTIMEN SUORAAN PIIVIN KAKKAAN!!!! :#3 JES! sit, kerran sttu samalla lailla! länttäsin piivin kakkaan kyl vaan POLVENI... :P jeijeee vaan

juu, eip tuu muut mieleen. ilmottelen jos tulee : ) ja mut saa laittaa lehteen yksinkertaisesti "yoda" -nimel ; )

yodasi

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat