Lelut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tällainen Topic?-Topicissa suunniteltu topic foorumin nuoremalle väestölle, ja miksei myös vähän vanhemmillekin. Eli täysin vapaata keskustelua eri leluista maasta taivaaseen,

-Mikä on lempilelunne

-Mistä ostatte ne

-Entä rikotteko ne heti

Eli siis kaikkea vastaavaa.

Tässä vielä muutama muistutus:

-Perustelkaa väitteenne ja älkää lähettäkö tynkiä viestejä.

-Älkää kiroilko tai tehkö mitään muuta yhtä törkeätä.

-Jos tämä on omasta mielestäsi turha topic, älä tule huutelemaan LUKKOOON!!! Juuri se on sitä pahamaineista spämmiä.

Eli jos ajattelit tehdä topicin nimeltä "Lempilelusi meni rikki", niin laita se mieluummin tänne. Ja tietysti, jos tämä topic koetaan turhaksi modet voivat toki lukottaa tämän.

-Ole poikkeus ja kutsu minua Tuplikseksi-

Kommentit (5)

Vierailija

Hyvä topic!

Itse en oikeastaan enää leiki leluilla, mutta harrastan LEGOja. LEGOja löytyypi noin 15 laatikollista. Kaikki joita kiinnostaa LEGOt, kannattaa rekisteröityä Bricksetiin (www.brickset.com). Siellä voi merkitä omia LEGO kokoelmia. Itse olen siellä Yuk7on, mutta on merkkaamatta vielä iso satsi LEGOja.

-??CrazyDuck12 - My World??-

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Anteeksi, kun poikkean aiheesta, mutta ehdottaisin, että tuosta aloitusviestistä otetaan tuo topicin säännöt -kohta pois, koska miltei samat säännöt löytyy AA.fin säännöistä : ).

Mielummin tuossa voisi lukea: "Perustelkaa väitteenne ja älkää lähettäkö tynkiä viestejä kiitos. " tms.?

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re:Re:Re: Lelut

cxv - 26.06.11 05:22 (ID 783365)

Anteeksi, kun poikkean aiheesta, mutta ehdottaisin, että tuosta aloitusviestistä otetaan tuo topicin säännöt -kohta pois, koska miltei samat säännöt löytyy AA.fin säännöistä : ).

Mielummin tuossa voisi lukea: "Perustelkaa väitteenne ja älkää lähettäkö tynkiä viestejä kiitos. " tms.?

Muokkasin sitä vähän. Kelpaako?

-Tuplis-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat