Aiotko lopettaa AA:n tilaamisen/ostamisen, hintojen takia?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei,

Jos aioit lopettaa AA:n tilaamisen, kommentoi tänne, tai jos et lopeta. Minä itse aion peruutttaa, Aku Ankan-lehden tilaamisen. Silkkaa rahan tuhlausta. Kirjastostakin saa uusia Aku Ankka-lehtiä. Ostaminen ja tilaaminen on tyhmää. Olen lopettanut Aku Ankan-tilaamisen. Kaksi Aku Ankka-lehteä on yksi taskukirja. Odotan aina kärsiväälisesti 1-2 kuukautta että uudet taskarit-tulevat. Aku Ankka-lehdet tulevat norm: keksiviikkona sinne. Mutta niitä ei voi lainata silloin.

Jos lopetat, se on hyvä asia. = et tuhlaa rahaa.

Jos tilaat, se on OK asia. = silkkaa rahan tuhlausta alle 40 sivuinen 2.60!

Joten suosittelisin lopettamaan tilaamisen ja OSTAMISEN!

- Blackberry

Sivut

Kommentit (19)

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse en aio Aku Ankka -lehden tilausta (niin kuin en Roope-setä -lehden tai taskareiden ostamistakaan) lopettaa nyt enkä tulevaisuudessa. Kyllähän noiden hinnat koko ajan kallistuvat, mutta niinhän se tässä maailmassa kallistuu kaikki muukin.

Tietenkin jokainen saa päättää itse omista tilaamisistaan enkä siksi aio Blackberryn mielipiteisiin tarttua, mutta hiukan täytyy silti aloitusviestin väitteisiin puuttua. Kaksi Aku Ankka -lehteä ei suinkaan maksa yhden taskarin verran, sillä akkarin 12kk kestotilaus maksaa 84,8 euroa eli 1,6 euroa per lehti joka tekee kappaletta kohden euron vähemmän kuin Blackberry aiemmin antoi ymmärtää. Normaali taskarin hinta on 4,7 euroa. Näin ollen taskari on kolmen akkarin (ei suinkaan kahden) hintainen. Taskarin (256 sivua) hinnalla saa siis 108 sivua akkaria. Tämä voi kuulostaa suurelta hintaerolta, mutta täytyy kuitenkin huomioida, että akkareiden mukana tulee monesti erilaisia liitteitä ja akkari on sivukooltaan kaksi ruutua taskaria suurempi, joka tekisi taskarin kooksi akkarikokoon muunnettuna 192 sivua.

Olen siis ihan tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseen enkä ole harkinnut saati tule tulevaisuudessakaan harkitsemaan akkarin tilauksen lopettamista.

Vierailija

en tod kun olen jo päässyt pitkälle keräilyssäni en never lopeta tilaamista en pääs kirjastoon tai kauppaan kamalan usein!

ELIKKÄ PYSYN LINJALLA!!!!!!!!!!!!;) :) :D :s :( :O

Vierailija

Olen samaa mieltä jokaisen tähän vastanneen kanssa. Sen verran huomautan vielä, että olen katsonut veljeni Bamse-lehdistä hinnan ja sivu, sekä ruutumäärän: 5 ruutua per sivu, jos kannet lasketaan, niin 36 sivua ja hintaa 4,5e! Akkari ei siis ole mikään kallein lehti.

Itse en voi edes ajatella Akkarin tilauksen lopettamista :)

Vierailija

Ei tilaaminen noilla hinnoilla ole ollenkaan paha, jos pitää Aku Ankasta paljon.

Kyllähän jotkut, esim. jonkun bändin fanit, ostavat kalliita tuotteita, koska ovat faneja.

On toki jokaisen oma asia, haittaavatko hinnat...

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Kuten AkeMake sanoi aiemmin, niin tässä maailmassa kallistuu kaikki muukin. Eihän nykyään voisi astua ovesta ulos jos menisi sillä linjalla, että "en osta mitään, koska kaikki on kallistunut". Onhan se ikävää. Muistan miten Akkarikin maksoi ihan vähän aikaa sitten on jotain 1,70e ja nykyään hinta on 2,60e. En minä ostakaan nykyisin enää Roope-setiä, taskareita tms..uutena, vaan divarista tai kirppareilta, koska se on halvempaa.

Vierailija

Lainaus:

Kuten AkeMake sanoi aiemmin, niin tässä maailmassa kallistuu kaikki muukin. Eihän nykyään voisi astua ovesta ulos jos menisi sillä linjalla, että "en osta mitään, koska kaikki on kallistunut". Onhan se ikävää.

Niin on, mutta maailman kehitykselle ei voi mitään. Hinnat kallistuvat koko ajan, eikä sitä voi estää. Jos haluaa mahdollisesti hyvin säilyneitä uusia tai vanhoja Aku Ankka -lehtiä, voisi vaikka kirpputorilta katsoa. Siellä saattaa olla uusiakin lehtiä ja kuten tiedätte, siellä on halvempaa. Kirpputoreiltakin voi siis katsoa. Divaritkin ovat hyvä vaihtoehto.

Mutta, aion kyllä vielä tilata Aku Ankkaa tulevaisuudessa, kuten Aku Ankka ekstraakin. Ja taskukirjojen, Roope-setien ja muiden julkaisujen hankkimista en lopeta. Äiti kyllä on jo vähän huolestunut tuosta Aku Ankan hinnasta ja kun ostelen paljon kaikenlaista. Pelkään, että hän aikoo lopettaa tilauksen. Se ei olisi mukavaa.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Aion lopettaa tämän vuoden lopussa,koska olen tilannut Akua jo kolme vuotta.Minulla kun on koko talon pienin huone ja ehkä kuusi kansiota,juhlasarjat 1-10,Aku Ankan parhaat-lehtiä,Aku Ankka ja kumppanit 3 paksua kirjaa ja iskän vanhoja Aku Ankkoja ja monia taskareja!Aika paljon.Ja koulun vieressä on kirjasto,voin lainata ne sieltä.

Tavoitteena sata viestiä-Ballerina :) :D ;) :( :@ :O

Vierailija

Olen tilannut Aku Ankkaa nyt yhdeksän vuotta ja Roope-setä lehteä tämän vuoden alusta. Sen lisäksi ostan aina uuden taskarin ja olen ostanut Roope-setiäkin ennen kun aloitin niiden tilaamisen. Enkä aio lopettaa yhtäkään niistä.

~Spekkis, magic ninetynine~

Vierailija

En haluaisi, että meillä lopetettaisiin Aku Ankan tilaaminen sen hinnan takia. Sitäpaitsi meiän kotona iskä tilaa, ja maksaa sen ite ja sekin lukee niitä, joten ei meillä sitä varmaa heti lopetettais, vaikka hinta nousisi entisestään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat