Pirates of the caribbean.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kenen mielestä pirates of the caribbean elokuvat ovat hyviä. minä ainakin pidän niistä.

entäpä uusi vierailla vesillä elokuva?

ajattelin perustaa tälläisen pirates of the caribbean keskutelun. eli ei muutakun mielipiteitä jakamaan. täällä saa kommentoida pirates of the caribbean elokuvia ihan vapaasti.

Sivut

Kommentit (18)

henkka13
Seuraa 
Liittynyt21.6.2011

Mä oon kattonut kaikki paitsi mustanhelmen kirous,onks se hyvä? Kävin kattoo uusimman elokuvateatterissa.Toivottavasti niitä tulee lisää!!! mun mielestä uusin on paras!!!!:):):)

Vierailija

mä RAKASTAN Pirates of the Caribean elokuvia!!! Johnny Depp esittää niissä Jack Sparrowta! ja meillä on ne kaikki DVDt paitsi se uusin Vierailla Vesillä.

Vierailija

Tää on mahtava keskustelu! mutta nyt asiaan... Kaikki Pirates on the Caribbian elokuvat on parhaita !! Uusinta (Vierailla vesillä) en ole viel nähy mut toivoisin että näkisin sen pian... Onko se muuten ilmestyny jo DVD kauppoihi????

Vierailija

Lainaus:
pirates of the caribbean elokuvat ovat mahtavia!!!!!!!

henkka13 - 27.06.11 07:23 (ID 783879)

Mä oon kattonut kaikki paitsi mustanhelmen kirous,onks se hyvä? Kävin kattoo uusimman elokuvateatterissa.Toivottavasti niitä tulee lisää!!! mun mielestä uusin on paras!!!!:):):)

Minäkin kävin katsomassa elokuvateatterissa tuon uusimman ja se oli mielestäni hyvä. Enkä ole nähnyt Mustan helmen kirousta.

;)

Vierailija

Se uusin on tosi hauska keskikohta on vähän tylsempi. Alku on tosi hauska, ja niin myös loppu. Pidän myös The lonely islandin Jack sparrow laulusta ja Captain Jack laulusta!

Vierailija

Kaikki ne leffat on tosi hyviä! Olen jo käynyt katsomassa Vierailla vesillä elokuvankin. Oli aika hyvä mutta jännä.

Vierailija

oon kattonu 1 youtubessa mutta siellä ei oo tietenkään tekstitystä.ja en oo kattonu mitään muita mutta oon kattonu trailereita :).mutta haluaisin kattoo kaikki elokuvat varsinkin uusimman vierailla vesillä.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat