Absoluuttinen Ankkasilmä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko sinulla kyky huomata sekunnin vilkaisulla piirrokseen kuka sen piirtäjä on? Jos näin on, sinulla absoluuttinen ankkasilmä. Jos näin ei ole, LUE ENEMMÄN AKKARIA!

Itse omaan tämän anktistin pyhän taidon usean vuoden akkarin lukemisen seurauksena. Veikkaan, että noin kolmas- tai kahdesosa teistä omaa tämän kultaisen taidon.

No kumminkin, täällä siis puhutaan kyseisestä aiheesta.

Kommentit (15)

Vierailija

Kyllä mä aika hyvin näen että kenen piirtämä se on, helpoiten tunnistaa Rosan. Barksin, Jippesin, Van Hornin ja Rotan.

Vierailija

Mäkin huomaan aika helposti tuollaiset, mutten erota toisistaan esimerkiksi Miguelia, Manriguea yms. tai muista mikä oli kenenkin piirrostyyli.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Absoluuttinen Ankkasilmä

Peltopyy - 29.06.11 01:54 (ID 784786)

Mäkin huomaan aika helposti tuollaiset, mutten erota toisistaan esimerkiksi Miguelia, Manriguea yms. tai muista mikä oli kenenkin piirrostyyli.

Niin just.

Vierailija

Barksin tyyli vaihtui kyllä 40-luvulta 50-luvulle todella erilaiseksi. 40-luvun Barksia ei kyllä tunnista 50- ja 60-lukujen Barksista.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Absoluuttinen Ankkasilmä

Xnooks - 01.07.11 10:59 (ID 786056)

Barksin tyyli vaihtui kyllä 40-luvulta 50-luvulle todella erilaiseksi. 40-luvun Barksia ei kyllä tunnista 50- ja 60-lukujen Barksista.

Kyllä niissä jotain samaa on, jos katsoo tarkkaan. Minä ainakin näen sen, koska omistan Barksin Joulu 1-2.

Mutta kyllä se aika paljon on vaihtunut. Olisikohan tussaaja osallisena siihen?

Vierailija

Riippuu vähän kuvasta, ja sen piirtäjästä, mutta en varmasti kovinkaan usein saa alle sekunnissa päähäni piirtäjää.

Vierailija

Kyllä minä esim tunnistan Rosan,Vicarin,Barksin ja Al Taliaferron ja May Heymanssin mutta en kyyllä kaikkia tunnista.

~Aksu Carl Barks Fani Forever~

Aape
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010

Kun sain Tunnista Piirtäjän kymmeneen sekuntiin, niin eiköhän ala minullakin olemaan tuo Ankkasilmä. Tai oikeastaan - se on ollut minulla jo monta monituista vuotta!

-Aape-

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Ehei,ei mitään ''ankansilmää'' ole. Muutenkin,ankat eivät näe hyvin.

Aivoissa on järjestelmä,joka tunnistaa silmän avulla ties mitä. Se on näkemistä ja tunnistusta. Teidän aivot ovat niin paljon nähneet esim. Carl Barksin teoksia,että se tunnistaa sen nopeasti. Ennen kaikkea,yleisin niistä on äidin kasvot. Yksinkertaisesti,aivot muistavat näön avulla.

Eli tuo on AIVAN perätöntä,tai niin kuin äitini sanoo: ''tuossa ei ole päätä eikä häntää''.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat