Aa.fi:n Uutispalvelu

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eli tässä topicissa kerrotaan uutisia. Uutiset-topic on varattu uutisista keskustelemiseen, niin tämä on siis varattu itse siihen asioista uutisointiin.

Älkää sanoko, että topic on turha, sillä se "lukkoon" huutaminen se vasta turhaa onkin.

Kyse on nyt siitä, että läheskään kaikki näillä sivuilla käyvät ihmiset eivät välttämättä kuuntele tai lue uutisia mistään. Sen takia on hyvä mielestäni, että täällä on topic, josta voi lukea uutisia. Se on ihan riittävä perustelu topicin tekemiselle.

Jokaisella on täällä oikeus lukea uutisia, mutta koska kaikki eivät hakemalla hae uutisia netissä oma toimisesti tai kuuntele esimerkiksi 20.30 tai 22.00 uutisia televisiosta, niin tämä topic korjaa siis sen.

Tässä yksi uutinen, joka saattaisi tämän viikon perusteella olla luettu uutinen:

- Saksa lakkauttaa asevelvollisuuden. Jatkossa Saksan armeija koostuu ammatti sotilaista ja vapaaehtoisista.

Ja toinen:

- Serbian Djovak Nokovic ja espanjalainen Rafael Nadal kohtaavat Wimbledonin tennisturnauksen miesten finaalissa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Kommentit (15)

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minun tietääkseni foorumi on tarkoitettu keskusteluun eikä mitään uutispalvelua tarvitse änkeä tänne :^ ). Tämä on siis mielestäni hiukan turha topic, jos täällä ei keskustella vaan tullaan lätkimään ties mitä uutisia.

//: Tietysti voin olla väärässäkin...

///: Jep, kuten Allu sanoi, niin onhan täällä Uutis-Ankkakin, ja jos tuo ei kelpaa, niin voi niitä uutisia kertoa Uutiset topassa

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

Eikös täälä ole Uutis-Ankka sitä varten donland?

//

Lainaus:
donland: Onko sun aina pakko kritisoisda ja näpäytellä sun muuta piilokettuilla, Valv0ja? Se on tosi ärsyttävää. Ja toisekseen tuo sinun viestihän se on täyttä spämmiä, koska se ei liity mitenkään topicin aiheeseen. Nyt annat tämänn topicin olla.

Liittyykö tämä topicin aiheeseen?

Vierailija

Mikähän teillä on taas Donaldia vastaan?

Jos Uutiset-topic on tarkoitettu aiheesta keskustelemiseen, niin kai tällaisenkin voi pistää pystyyn? Tämä on hyvä topic, sillä jos menet vaikka offiin laittamaan tekstiä tyylin Donaldin mainitsema "Djokovic kohtaa illalla Nadalin" niin heti joku on inisemässä että tuo kuuluisi Urheilu-toppaan.

:KK:

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minulla ei ole mitään Donaldia vastaan.. Ja luit kai mun ylemmän viestin? Olemme foorumilla, emme uutiskanavalla...

Ja muutenkin tämän topan idean voisi yhtä hyvin sisällyttää Uutis toppaan...

Foorumin tylsin mies.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Uutisointi jatkuu kyllä.

1. Laboratoriotuloksia jää piiloon.

- Lääkäreille ei ole määrätty erillistä velvollisuutta kertoa potilaille tutkimustuloksista, sillä ne ovat osa sairauden hoitotoimenpidettä, ei siis erillisiä tapahtumia.

2. Monta ihmistä hukkunut Suomessa tänäkin viikonloppuna.

- Ainakin 5 ihmistä on jo hukkunut tämän viikonlopun aikana Suomessa. Hukkumistapaukset ovat sattuneet hyvin eripuolilla maata.

3. Tanskassa ja Ruotsissa raju ukkosmyrsky.

- Myrskyyn liittyneen sateen aikana satoi kahdessa tunnissa sen verran, mikä määrä sataa alueella yleensä kahden kuukauden aikana. Ruotsissa myrsky riehui Skoonessa ja Itä-Göötanmaalla. Ruotsin ilmatieteenlaitos havaitsi 20 000 salaman iskua.

//: Mutta minä kokeilin jo kirjoittaa uutisia Uutiset-topicciin, niin ei, heti siellä tultiin sanomaan, että 'tässä topicissa on atrkoitus keskustella uutisista, ei toimia uutisreportterina.....'.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Donald-91: Mutta minä kokeilin jo kirjoittaa uutisia Uutiset-topicciin, niin ei, heti siellä tultiin sanomaan, että 'tässä topicissa on atrkoitus keskustella uutisista, ei toimia uutisreportterina.....'.

Se oli vain minun oma mielipiteeni, enkä käsittääkseni päätä siitä, mitä kukin saa tehdä. Ihan vapaasti voit jatkossakin laittaa uutisia sinne, mutta en siltikään ymmärrä sitä, että mitä järkeä siinä on. Parempi kuitenkin ne uutiset on sinne laittaa, kuin että tekee oman topicin uutisia varten.

Vierailija

Omasta mielestäni on turha vain listata uutisia. Uutisotsikot eivät tuo paljon mitään informaatiota. Sen sijaan jos niihin laittaa tietoja ja omia mielipiteitä yms. niin asia on jo ihan toinen ja ne kuuluvat ehdottomasti foorumeille, aa.fi:hinkin. Silloin ne menisivät keskustelutopiciin, eivätkös vain? Mielestäni pelkkä otsikoiden luetteleminen ei kuulu mihinkään topiciin.

~kirja

Vierailija

Lainaus:
Donald: Kyse on nyt siitä, että läheskään kaikki näillä sivuilla käyvät ihmiset eivät välttämättä kuuntele tai lue uutisia mistään. Sen takia on hyvä mielestäni, että täällä on topic, josta voi lukea uutisia. Se on ihan riittävä perustelu topicin tekemiselle.

Jos joku ei lue tai kuuntele uutisia mistään, niin miksi hän sitten täältä niitä lukisi? AA ei ole sitä paitsi mikään uutissivusto, sitä varten on Ilta-Sanomat sun muut.

Uutisista keskustelu on sitten asia erikseen, mutta pelkkien uutisten kopiointi jostain on täysin turhaa.

Vierailija

Hmm... mun mielestä tällaisista asioista voi keskustella off-topicissa.

Mutta topicci on nyt tehty mikä tehty. Kannattaa siis lisätä uutisiin omia mielipteitä eikä uutisia ole mtn järkeä kopioida suoraan muilta sivuilta.

Ja itsehän en uutistoimisto AA:n palveluja tule käyttämään vaan seuraan uutiset ihan muualta.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei sitten. Asia on harvinaisen selvä. Pyydän moderaattoreitamme poistamaan tämän surkean topicin, koska tätä ei tarvita mihinkään. Maailmahan on uutisia pullollaan. Anteeksi nöyrimmästi siis että yritin välittää uutisia tänne. Eli aina kun teen jonkun topicin tai otan jonkun asian esille, niin jostain keksitään siinä moittia.

Eli poistakaa tämä turha topic, moderaattorit. Kiitos!

Vierailija

Lainaus:
Donland: - Saksa lakkauttaa asevelvollisuuden. Jatkossa Saksan armeija koostuu ammatti sotilaista ja vapaaehtoisista.

Ammattisotilas on yhdyssana.

Vierailija

Muisti alkaa heiketä vanhemmiten.

Yllättäen tämmöseltä kokeneelta käyttäjältä näitä turhia topiceja sitten tulee? Ja ei sääntöjen kertaus ole koskaan pahitteeksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat