Samanlaiset käyttäjät

Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Eli tässä topassa on aiheena samanlaiset käyttäjät. Eli sinä aina vain sanot ketä toista käyttäjää edellinen muistuttaa ja miksi. Esimerkki:

Lainaus:
Käyttäjä 1: Käyttäjä 2 muistuttaa Käyttäjä 4:ää koska käyttää sarkasmia ja on aina hyvällä päällä.
Lainaus:
Käyttäjä 2: Käyttäjä 1: muistuttaa Käyttäjä 3 koska tekee hyviä topiceja ja kirjoittaa samanlaisella murteella.
Lainaus:
Käyttäjä 6: Käyttäjä 2 muistuttaa Käyttäjä 5 koska piirtää yhtä hyvin kuin hän ja sen viestiumäärä on suunnilleen sama.

Ja niin edelleen...

Ymmärsittekö? Jos ette, niin voin tehdä aloitusviestistä paremman.

Ensimmääinen kertoo ketä minä muistutan eniten ja miksi.

~Pööpötin jyrää~

Sivut

Kommentit (619)

Vierailija

Vikke98 muistuttaa jotenkin Vikke Mahtavaa, ja Allu9898 muistuttaa Allu Uskomatonta : DD

No jaa, en tiiä, mitkä kaksi olisivat samallaisia, Persu Ja Fort Tripla juu, muista en kovin tiiä =)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Samanlaiset käyttäjät

jonikuusysi - 03.07.11 06:04 (ID 787584)

Vikke98 muistuttaa jotenkin Vikke Mahtavaa, ja Allu9898 muistuttaa Allu Uskomatonta : DD

No jaa, en tiiä, mitkä kaksi olisivat samallaisia, Persu Ja Fort Tripla juu, muista en kovin tiiä =)

Ei pidä paikkaansa. En muistuta olleenkaan allu9898a

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Siis hei edellisestä pitää aina kertoa. Ehkä se hämmensi että esimerkissä käytin lyhennettä: Käyttäjä = K

No ei se mitään. Tästä lähtien sitten aina edellisestä.

Didgeriduu, sinä muistutat ehkä Pompsua koska olette kumpikin aika lähekkäin rekisteröitynyt ja profiileissanne on joitain samoja kohtia.

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Samanlaiset käyttäjät

Allu Uskomaton - 03.07.11 07:02 (ID 787636)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Samanlaiset käyttäjät jonikuusysi - 03.07.11 06:04 (ID 787584) Vikke98 muistuttaa jotenkin Vikke Mahtavaa, ja Allu9898 muistuttaa Allu Uskomatonta : DD No jaa, en tiiä, mitkä kaksi olisivat samallaisia, Persu Ja Fort Tripla juu, muista en kovin tiiä =)
Ei pidä paikkaansa. En muistuta olleenkaan allu9898a

Mä en taas muistuta ollenkaan vikke98a, mistä sait joni tommosta päähän?

Vierailija

Emmätiiä, eikös teillä ole huumorinhajua, toihan oli vaan läppä, mikä hilskutti teitä nyt yhdistäisi. Anteeksi huono vitsini, tosin tuo Tripla taitaa olla ihan totta : D

Jos edellistä pitää veikata, niin Vikke muistuttaa... jotenkin mieleen tulee vain ennen täällä käynyt Hempukka, mistä tuonkin keksin..?

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Laitan jonikuusysistä koska eihän Superankkakaan laittanut kenestäkään juttua.

Jonikuusysi muistuttaa vähän Veli Huilua, koska on yhtä mukava käyttäjä ja...no muutenki sinä muistutat Veli Huilua.

No niin. Toivottavasti tämä nyt alkaa sujua. Seuraava kertoo minusta.

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

Veli Huilua, reps : DD

Murwm nomö mhuiglutpaf hpulyä?

Taisin ottaa juu loukkauksena..: )

Ja nyt taisi myös Huilu : )

kuukupööpötin muistuttaa pompsua, sillä olette aika samallaisia nuoria..

Ja minä ja huilu olemme niin samallaisia..:/

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

No anteeks sitten jos se tuli loukkauksena. En ainakaan tarkoittanut loukata. Minun mielestäni Veli Huilu on ainakin hyvä käyttäjä ja olisi kivaa jos minua sanottaisiin hänen kaltaisekseen.

Lainaus:
...sillä olette aika samallaisia nuoria...

Kröhöm... :P

Jonikuusysi muistuttaa myös Jacia vähän. Olet yhtä mukava ja luonteeltasi samankaltainen.

~Pööpötin jyrää~

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat