Akuankka.fi-viestijuoksu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä topicissa on helppo tarkoitus: Joka päivä on yksi viestikisa. Voittaja on se, joka ensimmäisenä vastaa päivän viestiin. Eli se joka vastaa tähän viestiin, niin voittaa tämän päivän kisan. Onnea kisaan!

Kommentit (13)

Vierailija

Ööö... tämä on vähän outo topa mutta tässähän tämä vastaus jo tulikin :D

- Touhoaaja - ajaa ohuoT -

// sitä nyt että minä olin eka, eli ylempänä ja voitin. Helppoa, yksinkertaista, kätevää

Vierailija

Lainaus:
Re: Akuankka.fi-viestijuoksu

Kroisos -99 - 04.07.11 08:10 (ID 788120)

Jee, voitin.: D Voi miten alas sitä voikaan vajota.: D

//Minä ja touhoajaa samaan aikaan. Mitä nyt?

Tulkitsen asian näin, että koska Touhoaajan viesti oli ensin, hänestä tulee illan voittaja. Onneksi olkoon!

Vierailija

en voittanut tänäänkään aaarrgghh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

paroni von gottaa kuitttaa

Vierailija

Lainaus:
tää on psämmi topa.
Kyllä. Onhan tälläisiä samallaisia, jossa on sama tarkoitus, kuten ' Illan viimeinen ja Aamun ensimmäinen', jolle minä en kovin puhtaan topicin mainetta liputa. Tässäkin tullaan näkemään vaan luokkaa 'olin eka' viestejä, eli en kovin liputa tällekkään topicille puhdasta lippua..: )

Vierailija

Mut tuskin tätäkään tullaan lukkoon pistämään.

Onhan toi ATI: nkin psämmitopic saanu olla pystys jo ties kuinka kauan.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
SuperAnkka33: Mut tuskin tätäkään tullaan lukkoon pistämään.

Älä oo aina niin varma.

Topiceissa pitäisi olla jotain sisältöä, vaikka ollaan Pelit ja leikit -puolella. Tässä sisältöä on kovin ohuelti, joten lukkoon menee.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat