Tuplanollat yksissä kansissa....

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ois tosi mukavaa jos tulisi kaikki tuplanolla tarinat yksiin kansiin ja tulis myyntiin ku enoo ehtiny ostaa taskareita

kertokaa myös jos semmonen on jo ja ideaa saa käyttäää kunhan saan ilmasen semmossen !

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Italiassa tuplanollalla on oma albuminsakkin, joka olisi kiva saada suomeenkin. En tosin haluaisi, että siinä olis kaikki jo ilmestyneet 00-sarjat. Uusia olisi kivempi lukea.

Vierailija

Olisihan se ihan kätevää. Ei tarvitsisi aina etsiä pelkkiä yksittäisiä Tuplanolla-tarinoita taskareista, vaan saisi kaikki sarjat yksien kansien väliin. Minä ainakinn ostaisin jos semmoinen julkaisu joskus tulisi.

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Haluaisin, että tulisi vähän niinkuin "roisto"-taskareita, joissa olisi mm. Tuplanolla, ATP sekä muista roisto, ryöstö tarinoita. Sellainen yksihän on jo, se Taskarin teemanumero Nimeni on Aku Ankka. Nyt en satu sitä itse numeroa muistamaa : D

TerV. LäPä7* :s

Vierailija

Lainaus:
Re: Tuplanollat yksissä kansissa....

didgeriduu - 05.07.11 12:22 (ID 788489)

En tosin haluaisi, että siinä olis kaikki jo ilmestyneet 00-sarjat. Uusia olisi kivempi lukea.

mitä ilmeistyiki se jo 00

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Tuplanollat yksissä kansissa....

Höpsismiprinssi - 12.07.11 08:41 (ID 792294)

Lainaus:
Re: Tuplanollat yksissä kansissa....

didgeriduu - 05.07.11 12:22 (ID 788489)

En tosin haluaisi, että siinä olis kaikki jo ilmestyneet 00-sarjat. Uusia olisi kivempi lukea.

mitä ilmeistyiki se jo 00

Tarkoitin, että toivottavasti siihen tulisi sellaisia tarinoita joita ei ole suomessa ennen julkaistu. Eikä niitä samoja, joita taskarissa on jo nähty.

Vierailija

Minä olen tainnut lukea kaikki Tuplanolla tarinat jotka ovat olleet taskareissa joten ei olisi järkeä ostaa sitä jos on lukenut ne tarinat jotka siinä ovat!

Vierailija

No jaa...

Mielestäni aika turha idea ainakin jos siinä olisi vain jo Suomessa julkaistuja tarinoita. Ei muutenkaan oikein innosta, koska ei kaikesta tarvitse tehdä omaa lehteä tai pokkaria. Tuplanollat on hyviä nutta parempi että niitä ilmestyy yksi kerrallaan.

Mutta jos semmoinen ilmestyisi niin varmaan ostaisin, koska tuplanolla on niin hyvä ja tuskin sitten ainakaan lähiaikoina taskareissa julkaisiin niitä tarinoita.

Vierailija

Niitä ilmestyy aika aktiivisesti nykyään taskareissa en ole rantakirpua lukenut mutta onko siinä? Muistin varassa oli!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat