Taskarin sankarit

Seuraa 
Liittynyt4.5.2011

Moi! Tässä topicissa kaikkea Taskarin sankarit-sarjasta. Arvosteluja, mielipiteitä, saa myös kertoa omistaako niitä, kuinka monta ja muuta sellaista. Viesteihin perustelut, ei pelkkiä "Juu on hyvä sarja"-viestejä.

:)

Sivut

Kommentit (22)

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Lainaus:
Re: Taskarin sankarit

JuMa - 06.07.11 11:21 (ID 788960) En omista yhtään ne on liian kalliita.

Eikä ole! Omistan kaikki 1-4. Ne ovat todella hyviä, varsinkin 2 ja 3! Tykkään vanhoista tarinoista.

TerV. LäPä7* :s

Vierailija

Onhan se loistava sarja, tosin ei niin hyvä kuin taskarin parhaat. Itse omistan kaikki ilmestyneet osat eli 1, 2 ja 3.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Itse ostin vähän aikaa sitten Taskarin Sankarit 3: Etsivä löytää- julkaisun. Tuossa kyseissä taskarissa lempitarinoitani ovat ensimmäinen tarina: Romano Scarpan Mikki-seikkailu Mustan aaveen arvoitus. Oikein hieno ja jännittävä seikkailu, jossa mukana myös Ankkalinnan ehkä hienoin roisto Mustakaapu. Sherlock Holmesia parodoiva Aku ja Hannu-tarina Perijätär pulassa kuuluu myös kirjan hienoimpiin tarinoihin. Tällä kertaa mukana on tuttua Akun ja Hannun välistä kisailua (tietenkään henkilöiden nimet eivät tarinassa ole Aku ja Hannu, mutta ihan sama), mutta ei kuitenkaan mitään nyrkkitappeluja tai sen semmoisia..Iineksestä tappelemisia tai muita. Mikki-seikkailu Neljäs ulottuvuus, joka myös sekin on Scarpan piirtämä on oikein omaperäinen ja hieno tarina. Siinä esiintyy myös melko harvinainen hahmo Atomiinus. Giovan Battista Carpin Aku-tarina Salaperäinen herra Mosteri, jonka olen lukenut aiemmin Teemataskarista 7: Kääk, on tämän taskarin paras Aku-tarina ja siinä on paljon hyviä elementtejä ja luketuuu myös tämän taskarin parhaisiin tarinoihin. Carpin piirrokset ovat myös oikein mainiot, mikä vaikuttaa tarinan hienouteen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat