Don Rosan Krokotiilinmetsästäjä

Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Hei! Täällä keskustellaan tämän viikon Aku Ankassa (AA 27/2011) ilmestyneestä Krokotiilinmetsästäjä-jatkosarjasta.

Mitä mieltä olet sarjasta?

Mielestäni sarja vaikuttaa lupaavan jännittävältä.

karvisfani97 - Akun ohella myös Karvisen fani

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Miksei?

D-on Ros-a: En tarkoita pahaa mutta olisit kirjoittanut jotain hyvääkin tästä jos kerran aiot kirjoittaa topicciin. Siis älä isottele, Olisit sanonut sen kahdella kirjaimella: EI. Sano mitä ajattelet, nyt kun kerran kirjoitat!

"Lukkoon ja lukkoon". Tämä on lähes spammailua!

Sarja on aika hyvä. Ei paras Don Rosan kynälta, mutta aika hyvä.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Tosiaan, tänne n tehty tämä osio juuri ja ainoastaan sarjojen takia. Tänne juuri kuuluu tehdä topiceja sarjoista.

Mielestäni sarja on ihan hyvä, mutta en jaksanut sitä enää niin tarkkaan lukea, koska olen lukenut sen niin monta kertaa jo.

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Don Rosan Krokotiilinmetsästäjä

aku 274 - 07.07.11 10:23 (ID 789351)

Hyvä, mutta tuntui aika oudon lyhyeltä.

Puhut asiaa, oudon lyhyeltä!D-on Ro-sa sä aina spämmäät jotakin! Joten älä spämmää ei millään pahalla mutta oot aika huono käyttäjä!

PS Ei kyllä näyttänyt Don Rosan kynästä tulevan Krokotiilimtsästä

Vierailija

Lainaus:

aku 274: Hyvä, mutta tuntui aika oudon lyhyeltä.

Ehkä se johtuu siitä, koska se on jatkosarja. Seuraava osa tulee sitten ensi keskiviikkona.

Lainaus:

Fanboy: PS Ei kyllä näyttänyt Don Rosan kynästä tulevan Krokotiilimtsästä

Luulen, että tarina on Rosan vanhempaa tuotantoa, jolloin hänen piirrostyylinsä oli hiukan erilainen. Jos tuota tarinaa vertaa nykyisiin Rosan tarinoihin, eron kyllä huomaa.

Itseni mielestä nämä Rosan tarinat ovat erittäin hyviä, eikä tämäkään tarina ole poikkeus. Roope pyytää Akua ja ankanpoikia metsästämään krokotiilia, jonka selässä on outo kuvio. Aku ei heti tietenkään ole innoissaan, mutta kun Roope mainitsee hänen velkansa ja palkkion, alkaa kiinnostus jo kerääntyä.

Itse en tarinaa ole aikaisemmin lukenut, joten uuden Rosa tarinan lukeminen ilahduttaa minua. Haluaisin itse Egyptiin ja kun tarina liittyy juuri siihen, niin ensimmäistä osaa on ollut ilo lukea. Tällä hetkellä siis minulla on hyvät odotukset toisesta osasta, eli innolla odotan.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Don Rosan Krokotiilinmetsästäjä

D-on Ros-a - 07.07.11 12:24 (ID 789458)

Tarkoitan että tänne on jo tehty sarja topic jossa voi keskustella sarjoista

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/5/ketju/16923/sarjat_topic/viest...

Jos miettii tarkemmin niin onko fiksua tehdä sarjat osioon topiccia sarjat? Mielestäni siinä ei ole järkeä, kohta tulee topic Tekijät, Hahmot, Kyselyt ja visailut jne...

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Don Rosan Krokotiilinmetsästäjä

GNR. - 07.07.11 06:46 (ID 789633)

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Don Rosan Krokotiilinmetsästäjä

D-on Ros-a - 07.07.11 12:24 (ID 789458)

Tarkoitan että tänne on jo tehty sarja topic jossa voi keskustella sarjoista

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/5/ketju/16923/sarjat_topic/viest...

Jos miettii tarkemmin niin onko fiksua tehdä sarjat osioon topiccia sarjat? Mielestäni siinä ei ole järkeä, kohta tulee topic Tekijät, Hahmot, Kyselyt ja visailut jne...

Mutta mieti sitten tulee kaikista sarjoista oma topa ja sitä juuri koitetaan vähentää.

Vierailija

Jep, Krokotiilin metsästäjä on Rosan vanhempaa tuotosta. En tiedä, oletteko te lukeneet sen tarinan jostakin kokonaan, minä olen, ja voin kertoa, että se muuttu rutkasti jännittävämmäksi toisessa osassa. Arvosana: 8.

PS: Olen lukenut kyseisen jakson Don Rosan kovakantisesta: "Temppeliherrojen kätkettty kruunu ja muita Don Rosan parhaita."

Vierailija

Minä olen lukenut sen myös kokonaan samaisesta kirjasta. ihan OK tarina, muttei mielestäni Rosan kärkeä. Niin ja on vanhempaa tuotantoa Rosalta, kun tarina on vuodelta 1988.

Vierailija

Lainaus:

Lime98: PS: Olen lukenut kyseisen jakson Don Rosan kovakantisesta: "Temppeliherrojen kätkettty kruunu ja muita Don Rosan parhaita."

Minulta juurikin puuttu Rosan kirjoista "Temppeliherrojen kätketty kruunu" ja "Musta Ritari". Jos tarina kerran muuttuu rutkasti jännittävämmäksi, odotan sitä jo todella innolla!

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat