luetko akkarisi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä itse saan ainakin paljon akkareita sukulaisilta sun muilta mutta luetteko kaikki taskarinne siis jos teillä on niitä yli 200 sun muuta hauskaa niin ehdittekö millään lukemaan kaikkia taskareita

en ymmärrö (tai ymmärrän:/) sitä että toiset ostelee kaupasta aina 30 taskarii kerralla ku jos luet 1-2 päiväs niin menee siinä aikaa joten kertokaa omat mietintänne asiasta!

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mulla on joku 100 taskarii ja ne kaikki olen lukenut. Ja luulisin että vaikka olisi vieläkin enemmän taskareita niin kyllä ne kerkeäisi lukea ajan kanssa.

**Taikaviitta03, rikollisten kauhu**

Vierailija

Minulla on 122 Taskaria, olen lukenut kaikki. Kyllä niiden lukemiseen jonkin verran aikaa menisi.

Ja luen tietenkin taskareita myös uudestaan

Nyt 128. :)

Vierailija

Joo aina kun tulee uusia niin luen ne saman tien. Nyt jos oisin jättänyt lukematta ne mitä oon saanut niin sit veis kyllä aikaa lukee ne kaikki.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: luetko akkarisi

VauhtiVeikko - 11.07.11 08:20 (ID 791702) En lue mitään, ostan vaan ja sitten, kun kyllästyn tölläämään niitä, niin heitän ne silppuriin.

Hui!

Itse luen suurimman osan mutta en kaikkia.

--Aksu--

Vierailija

Mitä järkeä ostaa jos ei lue?

Itse kyllä ostan kuukaudessa ehkä kaksi taskaria. Ja yhden Roope-sedän. Ja tilaan Aku Ankkaa päälle 8D.

- Potter

Vierailija

Lainaus:
luetko akkarisi

Höpsismiprinssi - 11.07.11 03:29 (ID 791513)

Minä itse saan ainakin paljon akkareita sukulaisilta sun muilta mutta luetteko kaikki taskarinne siis jos teillä on niitä yli 200 sun muuta hauskaa niin ehdittekö millään lukemaan kaikkia taskareita

en ymmärrö (tai ymmärrän:/) sitä että toiset ostelee kaupasta aina 30 taskarii kerralla ku jos luet 1-2 päiväs niin menee siinä aikaa joten kertokaa omat mietintänne asiasta!

Voisit kirjoittaa vahän selvemmin Tuon otsiko ja aloitusviestin, kun nyt se piti lukea kolme kertaa, että tajuaisi mitä siinä sanotaan. Ja muutenkin Akkarit Ovat Aku Ankka-lehtiä eivätkä Taskareita eli Aku Ankan taskukirjoja. Ja mitä se teitä kiinnostaa jos joku (esim. minä) en lue aivan kaikkia taskareita. Kun on muutaman vuoden keräillyt niin ei välttämättä tahdo lukea kaikkien huonompien piirtäjien sarjoja.

Vierailija

Lainaus:
ei kyllä koskaan

Höpsismiprinssi - 12.07.11 08:39 (ID 792293)

ei kyllä akkareihin koskaan kyllästy vanhoja klasikkoita ja uudempiakin jaksaa lukea uudestaan ja uudestaan

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat