Kävin kirpparilla..

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

tuloksena 7 mini-taskarii (uusii 1-1.50kpl) 2003 vuosikerta(10e), uusimmat akkari lehdet(8e), 10 roopesetää(50stn kpl) halpaa vai ei?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Minä kevin perjantaina. Mukaan lähti: 40 taskaria väliltä 200-300 , taskarit 19 ja 14, vuoden 2000 vuosikerta kansioissa , aku ankan karuselli ja joulumanteli , Aku ankan sompailut jättikirja sekä 7 teemataskaria

Koko komeus vain 38e halpaa oli :D

Vierailija

Tuusulan femmatorilla siellä on 300 myyntipöytää ja löytöjä löytyy melkein joka kerta :

Suosittelen¨lämpimästi .

Vierailija

Niin ja samasta paikasta sain tuon melkein uuden taskarin 377 seitsemän merenkauhu vain 1e ja täydellisessä kunnossa

Vierailija

Oho Puliwari! Aikas halvalla on tuplataskari lähteny.

Mä kun kävin kirppiksel nii yks tupla makso siel 3-4euroo. (pakkohan se oli ostaa halvemmalla en ookkaan löytäny)

Vierailija

Jeps. Vinkkinä vielä kaikille ,että aikaisin maanantain aamuna kun menee tavarat on vaihtunut niin kaikki ns. "helmet" ja halvimmat on vielä myymättä. Kyllä varmaan joka kirppikseltä löytyy näitä 50snt taskareita jos vain on siellä ensimmäisenä kuorimassa kermat päältä :)

Vierailija

Kiitos vinkistä vois joku kerta käydä kattomassa mitä siellä on. Itse en oo käynyt ettimässä akkareita kirppikseltä vaan jos oon etsiny vanhoja taskareita niin oon käydy divarissa, mutta mun lähin divari on aika kallis.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Kävin kirpparilla..

Tomppu97 - 16.07.11 10:22 (ID 793979)

Itse en oo käynyt ettimässä akkareita kirppikseltä vaan jos oon etsiny vanhoja taskareita niin oon käydy divarissa, mutta mun lähin divari on aika kallis.

Mun lähimässä divaarissa melkein jok ikinen maksaa 3€, mutta yleensä ne on paremmassa kunnossa kuin kirpputorin.

Vierailija

Lainaus:
taika jonttu:

no niin kävin minäkin....

Mä taas en... mutta eilen kävin ja löysin sammon salaisuuden hintaan 2,30!

DTNW

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat