Minkä kuntoinen aku lehti on postilaatikkoon tullessaan?

Seuraa 
Liittynyt9.10.2008

Tuli mieleen kysyä teiltä, kun minun lehteni on joskus aika huonokuntoinen tullessaan. Viimeksikin kun tuli Aku ankka extran teemanumero niin se oli ryttyinen, pieniä repeämiä löytyi myös. Eivät ilmeisesti käsittele lehteä postissa kovin hyvin. Onko muilla käynyt näin. Vastatkaa joku.

Sivut

Kommentit (62)

artsi 98
Seuraa 
Liittynyt9.10.2008

Luulen että jakajasta tämä johtuu, mutta eihän se kiva ole kun itse yrittää pitää lehtiä hyvin niin toiset kohtelee niitä huonosti. Joskus olen sattunut näkemään kun posti tulee, niin jakaja vain survoi lehdet laatikkoon pittaamatta ruttaantuuko toisten postit. Onneksi tämä jakaja ei yleensä posteja tuo.

Vierailija

Minulle kaikki tulee myös hyvässä kunnossa eli ei siis mitään valittamista. Ei ole koskaan tullut huonossa kunnossa postilaatikkoon. (Onneksi)

Vierailija

Aku Ankat tulevat minulle hyväkuntoisina mutta ne tulevat joskus myöhässä. En ole vieläkään saanut tämän viikon Aku Ankka lehteä.:( Onneksi ne yleensä tulevat kuitenkin ajoissa:)

Mikael McDonald
Seuraa 
Liittynyt6.5.2011

Pääasiassa sekä akkarilehdet ja Roope-sedät saapuvat priimakunnossa joskus tosin lieviä kosteusvaurioita kokeneina jos on ollut paljon sateita. Kiitokset postinkantajille jotka ovat piilottaneet julkaisut muun postin väliin niin ne eivät tästä syystä ole juuri kärsineet.

Vierailija

Minulle Aku lehdet ja Roope sedät ovat yleensä tulleet huippukunnossa. Ei valittamista. Joskus ehkä hieman huonommassa kunnossa, mutta ei koskaan ole repeytynyt tai muuta. Sade on joskus saattanut hieman kastella mutta ei usein.

Vierailija

Minun Aku Ankka lehdet ja Aku Ankka Extrat ovat olleet aina priima kunnossa, mutta jotkut Roope-Setä lehdet eivät ole olleet aivan parhaassa mahdollisessa kunnossa. Esimerkiksi uusin Roope-Setä lehteni oli hieman taittunut ja se oli muutenkin heikko kuntoinen pari muutakin kerta näin on käynyt mutta kaikilla kerroilla se on ollut extra paksu Roope-Setä lehti. Uskon että sen paksuus vaikuttaa jotenkin asiaan.

-Karkukonna007

Vierailija

Minulla on aina välillä hyvä kuntoinen ja taas välillä ei. Se on ryppyinen ja kosteus vaurioitakin on. Eli ei niin hirveen priima kunnossa.

pappis voimaa, jo vuodesta 59.

Vierailija

Kerrostalossa ei ole postilaatikkoja, eli lehti tulee suoraan eteisen lattialle. Joskus siinä on pari tahraa kun isoveljeni ei ole jaksanut nostaa postia, ja on kaiken kukkuraksi astunut lehden päälle! On mullakin veli...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat