Arvioi itsesi (omakehu pois

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli arvioi itsesi näillä sivuilla. Arvioi käyttäytymistä, kes,usteluissa olemista.

Jos joku on arvostellut itsensä ihan täydelliseksi niin voi sitten huomauttaa.

En nyt arvostele itseäni

Kommentit (9)

Vierailija

No, mitalleja minulla on tarpeeksi, jotkut sanovat että olen sämppäri, mutta koitan nimen omaan välttää arvaatopiceja.

Antaisin ittelleni 8+

Vierailija

Noh enpä tiedä.Olen kai ihan hyvä kirjoittamaan. Joskus pitkiä ja joskus vähemmän pitkiä viestejä. Mitaleita on ihan hyvin , vaikka en niitä liioimmin ole keräillytkään. Olen myös melkoisen aktiivinen (nykyään). Arvosanaksi antaisin itselleni 8 ½

-Karkukonna007

Vierailija

Olen aika aktiivinen ja minulla on mitaleita ja olen hyvä joissakin peleissä. Kirjoitan aika lyhyitä viestejä mutta ovat ne joskus vähän pidenpiäkin. Annan itselleni arvosanaksi 7+

Vierailija

annan itselleni arvosanaksi 7½,koska olen huono kirjoittamaan ja olen niin nuori mutta aktiivinen.

akuknakna

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Täällähän nyt erikoisia topicceja riittää. ;)

No, asiaan. Olen omasta mielestäni asiallinen käyttäjä, mutta välillä saatan hieman ärsyyntyä kyllä jostakin. Viestieni asiasisältö on vähän ajanmittaan laskenut, kun onn kirjoittanut niin paljon. Foorumilla pyrin olemaan järkevä kuten muutenkin, itse en osaa kunnolla sanoa, kuinka hyvin onnistun. Mielestäni olen ihan tavallinen käyttäjä muiden joukossa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Lainaus:
Donald-91: Täällähän nyt erikoisia topicceja riittää. ;)

Näin on. Uusilla ja nuorilla käyttäjillä näyttää innovatiivisuutta riittävän vaikka muille jakaa.

Sitten itseni arviointiin. Olen mielestäni melko aktiivinen, ehkä pyörin joskus jopa liiaksikin näillä sivuilla. No, se johtuu nyt siitä, että pleikkarimme on ollut huollossa ja muuta ajanvietettä minulla ei ole kesällä ulkoilemisen lisäksi oikeastaan ollut. Mielestäni olen ihan suht asiallinen, vaikka ylilyöntejä tuleekin silloin tällöin tehtyä. Se tietenkin riippuu käyttäjän luonteesta. Viestieni laatu ja asiasisältö on mielestäni ok, vaikka ainahan niissäkin on paljon parannettavaa. Kukaan ei ole kuitenkaan täydellinen. ; )

Vierailija

No, mielestäni olen kohtuuaktiivinen käyttäjä. Kirjoitan aina vähän yli 400 merkkisiä viestejä, tai jos nyt oikein innostun niin yli 1000 merkkisiä, eli aika pitkiä viestejä. Joskus saatan närkästyä joillekkin tietyille käyttäjille, mutta en ilmoita sitä niille sivuilla, vihaan heitä vain omassa päässäni. Minulla saattaa tulla joskus kirjoitusvirhe ja toinenkin, mutta pyrin aina tekemään ns puhtaan viestin. Ihan alussa, kun kirjauduin tänne, saatoin luoda yhden turhan topicin. Kadun sitä kovasti, enkä enää koskaan spämmää. Nyt ainakin olen mielestäni oppinut hyvin `talon tavoille´ : )

Olen ainakin itse tyytyväinen mitalleihini. Voisi tulla vielä ainakin peleissä yksi 1 mitali, niin olisin tyytyväinen. Olen tyytyväinen myös akupedia-artikkeleihini.

Asia, mihin en ole tyytyväinen on galleria. Minulla on siellä muutama epäonnistunut työ, mitkä haluaisin pois sieltä. Viimeisimpään työhönä olen kuitenki ihan tyytyväinen, muutama virhe siihen kuitenkin tuli. Eli Ankallisgalleriassa minun pitäisi vähän skarpata!

Arvosana itselleni taitaa olla 9- tai 8+, jotain siinä palkeilla. Minulla on vielä paljon opittavaa, mutta olen kuitenkin tyytyväinen itseeni.

-HH 00 :)

Vierailija

Mielestäni olen aika aktiivinen käyttäjä,vaikka tietsikkaaikaani rokotetaan.Olen kirjoittanut akupediaan muutamia artikkeleita.Minäkään en ole tyytyväinen galleriaan.Inhoan töitäni.Viestini jäävät joskus vähän lyhyeiksi,niitä olen yrittänyt nykyään pidentää.Annan arvosanaksi itselleni 8+ tai 9-,samoin kuin Hannu Hanhi 00.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat