Pudota ammatti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä topicin tarkoituksena olisi pudottaa huonoin ammatti ja viimeiseksi jäävä on tietenkin paras. Olen pahoillani jot tälläinen topic on jo , mutta en itse ainakaan haulla löytänyt. Muutenkin tämä on melko turha topic , mutta halusin testata osaanko keksiä uusia topiceja. : D

Tässä on ensimmäinen lista:

Poliisi

Opettaja

Sairaanhoitaja

Hammaslääkäri

Eläinlääkäri

Palomies

Kassanhoitaja

Yrittäjä

Toimittaja

Auto korjaaja

Vakuutusten myyjä

Myynti tykki : D

Kokki

Sähkömies

Metsuri

Leipuri

Tehdas työntekijä

Juontaja

Näyttelijä

Laulaja

Urheilija

No en minä enempää tähän hätään keksikkään , mutta kyllä nuo taitaa riittää.

-Karkukonna007

Kommentit (2)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Edelleen leikeille on tarkoitettu pelit ja leikit osio eli ei pulinat. Pulinat on tarkoitus tyhjentää kaikista leikeistä ja peleistä, joten helpottakaa hieman modejen siirtotyötä ja laittakaa nämä topicinne suoraan sinne peleihin ja leikkeihin.

Muutenkin jokaisesta asiasta ei tarvitse tehdä listaa. Näitä varten on tehty ihan oma topicinsa niin ei tarvitse joka aiheesta tehdä omaa topiciaan.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/ketju/11952/pudota_huonoin_/v...

Eikä topiceja muuten tehdä tuolla perjaatteella kuten tämän teit. Jos todella tiedät topicin olevan huono jätä se suosiolla tekemättä. Kaikkien ei ole tarkoitus tehdä topicia eli välttäkää nyt näiden turhien topicien tekoa, jos todella tiedätte olevan tälläisten turhia. Topiceja ei tehdä mistään hetken mielijohteesta vaan niiden suunnitteluun kuuluisi käyttää vähän aikaa eli niissä tulisi olla kunnon idea.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat