Muten voí tehdä koneella kuvia?

Seuraa 
Liittynyt1.7.2011

Eli otsikosta jo näkyy kysymykseni.

Tarvitaanko siihen joku ladattava ohjelma vai mitä? Odotan vastauksia.

Adios!

Kommentit (10)

zirkoni
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minkälaisia kuvia? Ihan perus piirustusjuttuja???

Windowsista löytyy Paint, joka on ihan hyvä perusjuttuihin.

Jos haluaa vähän paremman piirustus-/kuvankäsittelyohjelman niin kannattaa ladata ja asentaa GIMP. Se on täysin ilmainen ohjelma, vähän samanlainen kuin maksullinen Paint Shop Pro.

www.gimp-suomi.org/

Vierailija

Lainaus:
Re: Muten voí tehdä koneella kuvia?

zirkoni - 19.07.11 09:43 (ID 795529)

Minkälaisia kuvia? Ihan perus piirustusjuttuja???

Windowsista löytyy Paint, joka on ihan hyvä perusjuttuihin.

Jos haluaa vähän paremman piirustus-/kuvankäsittelyohjelman niin kannattaa ladata ja asentaa GIMP. Se on täysin ilmainen ohjelma, vähän samanlainen kuin maksullinen Paint Shop Pro.

www.gimp-suomi.org/[/quote]

Juu minulla on Paint, GIMP-2 ja Adopen kuvankäsittely ohjelma. Hyvin toimii.

Vierailija

Paint on hyv perusohjelma. Itse oon joskus nuorempana käyttäny sitä, mutta enää en oo jaksanu tehdä kuvia koneella, koska en oo siinä kovin hyvä ja kuvistani tuli yleensä sotkuisia. Nyt jos yrittäisin kun oon vähän vanhempi niin kuvat saattaisivat itseltäni kyllä onnistua ainakin entistä paremmin. Voisin itse kanssa yrittää tehdä kuvia koneella. Paint on hyvä alku ainakin, jos olet taitavakin niin kannattaa katsoa löytyisikö ja toinen ohjelma, mutta paint on hyvä ainakin aluksi harjoitteluun.

Vierailija

Itse käytin aluksi Painttia, mutta nykyään käytän GIMP:iä sillä kaverini näytti sen minulle. Hyvinhän se toimii.

Vierailija

Lainaus:
Re: Muten voí tehdä koneella kuvia?

zirkoni - 20.07.11 07:28 (ID 796707)

Kyllä Paint:illäkin tekee vaikka mitä kun vaan osaa:

www.youtube.com/watch?v=uk2sPl_Z7ZU[/quote]

Hyää pelottavaa. Miten joku voi osata noin?

Kuolin. x_x

Niin Gimp on tosi hyvä, ainakin piirroslaudan kanssa, sillä silloin saa myös haaleampaa viivaa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat