akvaariokalat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli täällä voi puhua akvaariokaloista.

Esim. Mitä kaloja teillä on? (Jos teillä nyt on edes akvaario) tai milloin teille tuli akvaario jne...jne

Meillä on:

korutetroja

neontetroja

partamonneja

piikkisilmiä

kirsikkabarbeja

keltabarbeja ja

kiilakylkiä

Hups! Tää tuli vahingossa pelit ja leikit osioon!

Kommentit (8)

JeFe1552
Seuraa 
Liittynyt2.7.2010

Lainaus:
akvaariokalat

Tepe12 - 19.07.11 03:12 (ID 795810)

Hups! Tää tuli vahingossa pelit ja leikit osioon!

No tekevälle sattuu.

Itse olen jo kauan halunnut omaa pientä akvaariota, mutta kun ei.

Kyllä sen kuiteskin joskus saan!

Vierailija

Minulla ei ole akvaariota enkä luutavasti tule saamankaan.Kun akvaario pitää kumminkin siistiä niin usein enkä minä sellaista jaksa.Ottaisin mieluusti kalan sellaiseen kulhoon mutta se on kai jo Suomessa lailla kielletty ellen aivan väärin tiedä. En oikein tiedä muuta tämä on minusta hieman turha topic.Mutta mitäs minä näistä topiceista älyän.Olen tehnyt aika monta turhaa topicia mutta niitä en aio enää ikinä tehdä. Olen jo päättänyt lopettaa topicien teon koska olen huono siinä.

--Aksu Is Carl Barks Fani Forever--

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: akvaariokalat

akselipoika - 19.07.11 05:17 (ID 795905)

En oikein tiedä muuta tämä on minusta hieman turha topic.Mutta mitäs minä näistä topiceista älyän.

No miten sen nyt ottaa, onhan tämä sellainen topic johon monet eivät varmaan vaivaudu edes katsomaan. Ei tätä nyt ehkä silti turhaksi voi sanoa.

Niin siis itse en omista akvaariota niin kuin eivät näköjään monet muutkaan. Niiden omistaminen on vissiin aika työlästä, toisin kuin jotkut väittävät.

Mutta kaloilla on kyllä outoja nimiä! Katsoin vaan tuota Tepe12:n listaa hänen kaloistaan, ja ne olivat kyllä aika outoja, siis nuo nimet. Minkä näköinen on kirsikkabarbi? Taidankin googlata tai katsoa wikipediasta.

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Meille tulee akvaario tänä kesänä.

Saadaan vaan 1 miljoonakala : D

Tykkään kaloista, vaikka ne ei (myyjien mukaan) tule toimeen ihmisin kanssa : (

{LäPPä} Heittää läppää XD

Vierailija

Meillä on Neontetroja

Partamonneja

Täplämonneja

Kuparimonneja

Seeprakaloja

KirsikkaBarbeja

Onhan se akvaario ihan mukava.

;);););)

//

Lainaus:
Re: Re: Re: akvaariokalat

akselipoika - 19.07.11 05:17 (ID 795905)

Minulla ei ole akvaariota enkä luutavasti tule saamankaan.Kun akvaario pitää kumminkin siistiä niin usein enkä minä sellaista jaksa.Ottaisin mieluusti kalan sellaiseen kulhoon mutta se on kai jo Suomessa lailla kielletty ellen aivan väärin tiedä. En oikein tiedä muuta tämä on minusta hieman turha topic.Mutta mitäs minä näistä topiceista älyän.Olen tehnyt aika monta turhaa topicia mutta niitä en aio enää ikinä tehdä. Olen jo päättänyt lopettaa topicien teon koska olen huono siinä.

Kuinka vanha olet Akselipoika, ajattelin vain kysyä?

-Yhdistin tuplapostauksen. ~Hidis

Vierailija

Lainaus:
Ottaisin mieluusti kalan sellaiseen kulhoon mutta se on kai jo Suomessa lailla kielletty ellen aivan väärin tiedä. --Aksu Is Carl Barks Fani Forever--

Juu oikeassa olet se on kiellettyä koska se on eläinrääkkäystä!

Tepe12-töppöstä toisen eteen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat