Aku ja kumppanit

Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Elikkäs, täällä voi kertoa mielipiteensä näistä 2-4 ruutuisista lyhyistä vitsisarjoista. Nykyään ainakin niitä löytyy varsinaisen Aku Ankan viimeisellä sivulla (ei mainoksien alueella), siitä, missä on myös ne ensi numerossa -jutut ja muut. Sellaista viestittelyä kuten "Turha topic! Lukkoon!", ei sallita, sillä jos et pidä topicista, niin joko ilmoitat ylläpidolle sen nimisestä linkistä, tai olet han hiljaa. Ei myöskään sellaista että "BUUUUUUUUUUUU! NE ON IHAN SURKEITA!" tai jotain vastaavaa, niin ei siis sellaisiakaan viestejä. Saa toki kertoa rehellisesti oman mielepiteensä, mutta pysytään silti asiallisesti.

Itse pidän niistä useimmiten, mutta joskus niissä ei kyllä ole kunnollista vitsiä. Nyt kumminkin on tullut ihan hyviä sellaisia. Itse olen sellaista ollut aikeissa piirtää, jo siitä asti, kun osasin kelvollisesti piirtää ankkoja ilman mallia. Niissä on usein samantapainen kädenjälki, se johtuu varmaankin siitä, että ne ovat sellaisia liukuhihnapiirtäjiä, jotka tulevat ja menevät ja niiden nimiä ei kunnolla muisteta. Mutta juu, itse pidän usein niistä.

~Pööpötin jyrää~

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

AL on hyvä tekemään noita vitsisarjoja, joita näkee esimerkiksi sanomalehdissä ja välillä ihan aku ankoissa

Vierailija

Ovathan ne ihan hyviä! Yleensä ne ovat hauskoja joskus taas vähemmän hauskoja. Piirrän itsekin 3-4 ruudun sarjakuvia yhteen sanomalehteen.

Tepe12-töppöstä toisen eteen!

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Itse olen nyt piirtänyt pari pientä sarjakuvaa, yritän lähettää ne johonkin lehteeen. Toivon, että ne pääsisivät lehteen, koska nyt minulla on inspiraatiota, jota minulla harvoin tavallisesti on.

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

Ne ovat ihan hauskoja. Joissakin on ollut huonot juonet, mutta jotkin ovat hyviä. Minulle ei olisi inspiraatioita sellaiseen. Koulussa kirjoittelen open mielestä hyvin, mutta sarjisten juoni ei onnistu. Mikähän sen syy on?:)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Aku ja kumppanit

Tepe12 - 24.07.11 08:34 (ID 798773)

Ovathan ne ihan hyviä! Yleensä ne ovat hauskoja joskus taas vähemmän hauskoja. Piirrän itsekin 3-4 ruudun sarjakuvia yhteen sanomalehteen.

Tepe12-töppöstä toisen eteen!

Piirrätkö todellakin Aku-sarjoja lehteen?? Mihin lehteen? Miten oot päässy piirtää siihen?

Olisi kiva saaha vastaus noihin kysymyksiin, Tepe12.

Ja sitten vielä asiaan itse tykkään niistä sarjoista eivät ainakaan ole huonoja.

Vierailija

Lainaus:
Aku ja kumppanit

Pluto pulassa - 26.07.11 12:24 (ID 799468)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Aku ja kumppanit Tepe12 - 24.07.11 08:34 (ID 798773) Ovathan ne ihan hyviä! Yleensä ne ovat hauskoja joskus taas vähemmän hauskoja. Piirrän itsekin 3-4 ruudun sarjakuvia yhteen sanomalehteen. Tepe12-töppöstä toisen eteen!
Piirrätkö todellakin Aku-sarjoja lehteen?? Mihin lehteen? Miten oot päässy piirtää siihen? Olisi kiva saaha vastaus noihin kysymyksiin, Tepe12. Ja sitten vielä asiaan itse tykkään niistä sarjoista eivät ainakaan ole huonoja.

En piirrä Aku-sarjakuvia vaan minulla on oma sarjakuvahahmo.=)

Vierailija

Lainaus:
Re: Aku ja kumppanit

kuukupööpötin - 25.07.11 09:00 (ID 799288)

Itse olen nyt piirtänyt pari pientä sarjakuvaa, yritän lähettää ne johonkin lehteeen. Toivon, että ne pääsisivät lehteen, koska nyt minulla on inspiraatiota, jota minulla harvoin tavallisesti on.

~Pööpötin jyrää~

Mukavaa, että piirtelet sarjakuvia! Ja meinaat lähettää lehteen! Hienoa!

Pidän Aku ja kumppanit-tarinoista, niihin on osattu ovelasti laittaa koko juoni muutamaan ruutuun. Ne ovat myös usein hauskoja.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Tämän viikon lyhyt sarja oli aika huono mielestäni. Siinä ei oikein ollut ideaa.

Lainaus:
Itse olen nyt piirtänyt pari pientä sarjakuvaa, yritän lähettää ne johonkin lehteeen. Toivon, että ne pääsisivät lehteen, koska nyt minulla on inspiraatiota, jota minulla harvoin on.
Lainaus:

Kiitos, kun edes joku kannattaa ideaa. En ole vielä jaksanut ai kerennyt yrittää lähettää johonkin niitä, mutta katsotaan, katsotaan... Laitoin ne muuten vähän aikaa sitten galleriaan, sieltä ne voi löytää nimillä "Sarjis 1" ja "Sarjis 2". Mielestäni Sarjis 1, on paljon parempi kuin kakkonen.
Lainaus:
Pidän Aku ja kumppanit-tarinoista, niihin on osattu ovelasti laittaa koko juoni muutamaan ruutuun. Ne ovat myös usein hauskoja.
Juuri se siinä minunkin mielestäni on, että juoni on saatu ahdettua pariin tai kolmeen ruutuun.

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

Al Taliaferro on hyvä keksimään vitsejä ja piirtämäänkin. Toivoisin uusia Taliaferron yksi-sivuisia ja neli-ruutuisia. Mutta luulenpa että hän on jo kuollut ...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat