Arvaa kuka on tehnyt edellisen topicin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko kertoo kaiken mutta selitän kuiteskin.

Eli esim. "Kuka on tehnyt topicin nimeltä 'Arvaa kuka on tehnyt edellisen topicin?'". Seuraavan pitää arvata se nimimerkillä (esim. Blackberry, Roussa, Pompsu, Yesterday ja muita).

Tajusitteko pelin idean? Itse en ole nyt varma tekisinkö tämän "Pelit & Leikit"-osioon tai "Pulinat"-osioon. Itse kuiteskin laitoin "Pelit & Leikit"-osioon. Jos ette tajunneet ohjeitani voitte ottaa seuraavilta mallia.

Jos topic on jo luotu, on sitten vähän hommaa modeille. Lukkoon topic jos on tehty. En käytä itse hakua. Unohdin kertoa! Voit huijata edellistä tekemällä näin (esim): "Kuka on tehnyt topicin nimeltä "Poddu Muuddi ond Hybbää" ei sellaista topicia ei ole edes olemassa joten voit huijata sillä tavoin. Nimeän ne huijarit listaan jotka ovat huijanneet edes kerran.

Noudatathan nämä säännön!

1. Ei saa käyttää hakua sekä että Kääkleä tai muita nettisivusto-juttuja.

2. Lupaa että tee vain kokoajan huijaus-topic juttuja. Muuten huijaukset kielletään.

3. Ei turhia viestejä sekä että per. päivä on 6 viestiä topiciin. Jos joku käyttäjä kirjoittaa yli 6 viestiä hän voi saada porttikiellon topiciin. Eli ei vastata hänen seuraaviin kysymyksiin.

4. Kirjoita tämä jos olet ystävällinen "Vannon että en kirjoita mitään turhia viestejä". Ei ole pakollinen.

5. Spämmi ja muut kielletty! Muokkaathan viestejäsi tällein "Poistettu viesti". Jos siinä on kirosanoja tai muita sen vastaavaa.

Leikki voi siis alkaa!

Itse en nyt keksi topicin tekijää mutta nyt jonkun voisi valita:

Voi toki antaa vaihtoehtoja taikka vihjeen. Vihjeitä max. 3.

Jos kerron jo sen vihjeen niin ehkä kaikki tietää. Mutta annan kuiteskin vihjeen. Katsotaas pystyykö seuraava arvaamaan jo topicin tekijän.

Kuka on tehnyt topicin nimeltä: Mikä on Don Rosan paras sarja?

Vastaus annetaan 2-7 päivän päästä jos kukaan ei ole vastannut "edellisen topicin tekijä"-kysymykseen.

Uudet säännöt:

Älä anna linkkejä topiceihin tai muihin sen vastaavaa.

(uusia sääntöjä tulee vielä)

- Blackberry

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Lainaus:

Ei hajuakaan.

Next off-topuic

Sitten tänne ei tarvitse vastata, jos ei ole kyseisestä topicista hajuakaan. Turhia viestejä vain tulee.

En ole varma, kuka on tehnyt tuon topicin, mutta veikkaan Joel152:sta.

Kuka on tehnyt topicin "Unohtuneet sarjat"?

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Mikael McDonald
Seuraa 
Liittynyt6.5.2011

Nyt on vaikea.

Siis sehän on... henkilöllä on ainakin sama proffakuva kuin esim. Pompsulla.

Olisiko Akufani/hullu98 tai jotain sen suuntaista, en ole satavarma.

Seuraava: Kuka on Arvostele edellinen AA.fi:n käyttäjä -topicin takana?

("Mick McD")

Vierailija

Topicin ylläpitäjänä voisi olla, Education. Jos hän ei tahdo niin valitaan toinen muu seasta.

Olen nähnyt jo monia turhia viestejä, voisitteko kirjoittaa turhiin viestiinne "Poistettu viesti" jos ette kirjoita, voitte saada turhasta viestistä porttikiellon topiciin. Muutenkin en voi antaa porttikielto joten annan porttikiellon topiciin! Turhat viestit, kiitos.

Blackberry

Vierailija

Täällä ei ole tuollaista topicia ("Kenen näppäimistöstä..."). Ja voisit muutenkin lopettaa ton varamodeilun, luuletko, että pääset tolla modeksi? : --D

Oon nähny ton liikennevalo topan, mutten muista kuka sen on tehny. Veikkaan guru333:a, vaikkei oikein ookkaan. : --P

Kuka on tehny topicin Kuvaamataito?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat