Miksi...?

Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Tämä on helppo topa.

Annan jo nyt esimerkin miten tätä pelataan:

Ankka5000:

next: Miksi minä halusin lyödä itseäni päähän?

Ankka-Dor600:

Koska sinä heitit kaveriasi päähän.

Next: Miksi sinä valehtelin kaverille?

Dukc-Fan:

Koska sinua nolotuuti.

Ja niin edespäin.

Eikö olekkin helppoa? Kysyt vain MIKSI minä/sinä (esim.) ajoit mopoa ilman lupaa? Se on tosi helppo juttu!

Muista: Sinun ei ole välttämättä laittaa, niinkuin oikeasti olevaa asiaa. Sinä voit käyttää kysymykseesi ja vastaukseesi huumoria!!

HUOM! Voit laittaa tosi elämäänkin perustelevia kysymyksiä!!

TOIVOTTAVASTI LUIT/LUET ALOITUS-VIESTIN!

Sääntö topassa ei ole!

No niin, aloitan: Miksi minä laulan?

{LäPPä}

Sivut

Kommentit (138)

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Juuri noin petepesusieni!

Miksi potkaisit kaveriasi?

Koska olit vihainen häelle kun hän soi sinun suklaatia.

next: Minä soitin pianoa, miksi?

{LäPPä} Jaksaa heittää läppää XD

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Koska halusit osoittaa hänelle, että välität hänestä eli hän on sinulle tärkeä ihminen etkä haluaisi luopua hänestä.

Seuraavaksi kysymys, joka liittyy tähän topiciin.

Miksi sinä teit tämän topicin kyselyihin ja visailuihin etkä peleihin ja leikkeihin?

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

En tiedä, jotenkin ajattelin, että se sopisi tänne... kai? No eikö tämä ole vähän niinkuin kysely? : D

next: HIIDENKIRNULLE: Miksi sinä kysyit sitä?

MUILLE: Miksi potkaisin sinua pehvaan...

{LäPPä}

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Koska siinä ei ole paljoa hyviä pelaajia lukuun ottamatta Kroosia ja sitä sitä... no sanos nyt...! No en muista sitä nyt!

next: Miksi vaihtaisin nimimerkin?

{LäPPä}

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
LäPä7*: En tiedä, jotenkin ajattelin, että se sopisi tänne... kai? No eikö tämä ole vähän niinkuin kysely? : D

Mitähän sattumoisin tämän osion ensimmäisessä topicin otsikossa lukee? "Kyselyt ja visailut palstalle vain Akuun liittyviä asioita!" Eiköhän siintä pitäisi ymmärtää ettei tämä todellakaan kuulu tähän osioon vaan tämä kuuluu peleihin ja leikkeihin. Oon selittäny sulle jo aiemminkin näiden kahden osion eron ja tossa on vielä muistustuskin siintä, joten miten et ymmärrä sitä?

Kysyin sitä, koska kyselyt ja visailut osioon ei kuulu tälläiset topicit, jotka ei liity mitenkään Disneyhyn, Muutenkin tämä on ennemmin leikki kuin kysely.

//Aapen jutusta jatketaan:

Miksi hyppäsin katolta?

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Lainaus:
Re: Miksi...?

"Hiidenkirnu" - 25.07.11 09:33 (ID 799329)

Lainaus:
LäPä7*: En tiedä, jotenkin ajattelin, että se sopisi tänne... kai? No eikö tämä ole vähän niinkuin kysely? : D

Mitähän sattumoisin tämän osion ensimmäisessä topicin otsikossa lukee? "Kyselyt ja visailut palstalle vain Akuun liittyviä asioita!" Eiköhän siintä pitäisi ymmärtää ettei tämä todellakaan kuulu tähän osioon vaan tämä kuuluu peleihin ja leikkeihin. Oon selittäny sulle jo aiemminkin näiden kahden osion eron ja tossa on vielä muistustuskin siintä, joten miten et ymmärrä sitä?

Kysyin sitä, koska kyselyt ja visailut osioon ei kuulu tälläiset topicit, jotka ei liity mitenkään Disneyhyn, Muutenkin tämä on ennemmin leikki kuin kysely.

//Aapen jutusta jatketaan:

Miksi hyppäsin katolta?

Miksi ainoastaan Akuun? Miksei Disneyhin?

*Sori tarpeeton viesti.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Ansku2001: Miksi ainoastaan Akuun? Miksei Disneyhin?

Koska h0rsma laittoi siihen alunperin Akuun liittyviä, mutta uskon, että hän sillä jo tarkoitti akkaria. Onhan tämän sivunkin nimi Aku Ankka, mutta jutellaan täällä silti muustakin kuin Akusta. Wondy kuitenkin on jo tarkentanut tuota asiaa muokkaamalla avausviestiä. Kyllä sinne siis saa laittaa kaikkia Disneyhyn liittyvää, mutta ei sellaisia topiceja, jotka ei liity Disneyhyn ja tämä topic ei mitenkään Disneyhyn liittynyt, joten siksi tämä on siirretty nyt oikeaan osioonsa.

Jatketaan Alakin kysymyksestä:

Miksi makasin sohvalla?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat