oletko tehnyt jotain tuhmaa KOTONA??!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

taas jälleen topic alotetaan minulla no oon levittänyt tavaroita ympäriinsä ja siitä mun vanhemmat ei tykkää yhtään......t:näkymätön

Kommentit (7)

Vierailija

mun huone on aina ihan sotkunen sitte äiti pyytää mut siivoomaa ja lopulta se siivoo ite kun ei jaksa enää väitellä mun kaa

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Lainaus:
Re: Re: Re: oletko tehnyt jotain tuhmaa KOTONA??!!

anon aku - 26.07.11 03:00 (ID 799607)

En tiedä kuinka vanha topan tekijä on, mutta jos yli 10 niin huh huh...

PS: Voisi hyvin lukottaa.

No hei ei se taida olla 9 tai 8,osasin silloin capsin suositun taidon,pakko olla 7-vuotias.

Ei pahalla.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: oletko tehnyt jotain tuhmaa KOTONA??!!

Ansku2001 - 26.07.11 07:38 (ID 799842)

Lainaus:
Re: Re: Re: oletko tehnyt jotain tuhmaa KOTONA??!!

anon aku - 26.07.11 03:00 (ID 799607)

En tiedä kuinka vanha topan tekijä on, mutta jos yli 10 niin huh huh...

PS: Voisi hyvin lukottaa.

No hei ei se taida olla 9 tai 8,osasin silloin capsin suositun taidon,pakko olla 7-vuotias.

Ei pahalla.

Näkymätön on 7- vuotias. Ja tämä on ihan väärässä osiossa. Tämä kuuluisi pulinoihin, ei julkaisuihin.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitähän se taas teille kuuluu minkä ikäinen toinen on? Se, että Ansku ei ole osannut tehdä jotain ei todellakaan tarkoita sitä etteikö joku toinen osaisi tehdä sitä samassa iässä. Näkymätön on varmasti nuori, mutta entä sitten? Ei hänen ikäänsä tarvitse silti lähteä arvuuttelemaan.

Toivotaan, että näkymätön lukee tämän viestin.

Koitahan miettiä mistä aiheista teet topicin, ihan jokaisesta aiheesta ei kannata tehdä topicia ja siksi ne menee lukkoon. Kannattaa lukea tämä ennen uuden topicin tekoa: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/10615/ohjetopic_to...

Sinulla menee topicit myös väärään osioon. Mene aina ensin siihen osioon mihin topic kuuluu. Tämäkään topic ei liity julkaisuihin vaan tämä kuuluu ei Disneyhyn kuuluvana aiheena pulinoihin. Menet siis aina siihen osioon mihin aiot topicin tehdä ja sitten painat vasta sitä aloita uusi keskustelu nappia. Silloin se topic menee oikeaan osioonsa. Modet joutuvat kuitenkin vääriin osioihin pistetyt topicit siirtämään sinne mihin ne kuuluu eli helpota modejen työtä ja laita topicisi itse oikeaan osioon.

Muista myöskin, että lause alkaa isolla kirjaimella ja loppuu pisteeseen. Ilman niitä viestisi näyttävät sekavilta eli vaikeilta luettavilta.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat