Taikaviitta - supernukkuja

Seuraa 
Liittynyt20.3.2011

Kysyisin vain että kenen mielestä taikaviitta on supersankari? Ei ainakaan omasta mielestäni. Tässä perusteluni:

1.Hänellä ei ole supervoimia

2.Hänellä on huono kunto,koska löhöilee kaiket päivät riippumatossa

3.Ilman Pellen rakentamia varusteita hän ei pärjäisi yhdellekään rosvolle. Hän vain niin sanotusti kantaa aseita, jotka tekevät kaiken työn.

Eli kysymys kuuluu:Supersankari vai supernukkuja?

Kirjoittakaa siis oma mielipiteenne taikaviitasta.

Kommentit (9)

zirkoni
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Taikaviitasta on eri versioita.

Taikaviitta 2000 nyt ainakin on selvästi supersankari, mielestäni samoin myös taskukirjoissa usein nähtävä Taikaviitta.

Sitten on se versio, joka ei tosiaan pärjää pahiksille. Ankanpojat onneksi tietävät Akun olevan Taikaviitta ja yleensä auttavat tätä tämän tietämättä.

Vierailija

Itse en kyllä ainakaan laske zirkonin mainitsemaa löhöilijätaikaviittaa "oikeaksi" taikaviitaksi siitä syystä, että mielestäni vain hahmon keksijä (eli Taikaviitan tapauksessa Giovan Battista Carpi) saa tehdä niin radikaaleja muutoksia hahmoon kun että ankanpojat tietävät Akun olevan Taikaviitta. Mutta Taikaviitta ei ole mielestäni supersankari, sillä hänellä ei ole supervoimia. Arvostan silti Taikaviittaa jonkin verran, ja mielestäni hän on Ankkalinnalle tärkeä sankari - muttei supersankari.

-el65-

Vierailija

Taikaviitta on supersankari, vaikka hänellä ei olekaan supervoimia. Onhan superhessukin, vaikka hän käyttää pähkinöitä apunaan.

Ei supersankarilla (minun mielestäni) tarvitse olla erikseen supervoimia, kunhan hän vain pelastaa ihmisiä, estää ryöstöjä yms.

Vierailija

Ei Batmankaan ole supersankari vaan ainoastaan Marvel-sankari (vaikka onhan kova sekin). Supersankarilla on supervoimat ja muuten alennutaan normi sankariksi. Se on minun mieli piteeni.

-el65-

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Mielestäni jokainen - niin sarjakuvissa kuin oikeastikin - voi olla sankari. Sinäkin voit olla sankari jos et spämmää. Sama potee taikaviittaan. Kyllähän normi-Akukin on,noh,eeh,sankari...jollain tavalla.

Ansku2001 - ankkamaista vaakkumista ympäri vuoden!

Vierailija

Minusta Taikaviitta on supersankari,koska hän pystyy pysäyttämään roistoja ilman apuvälineitä,mikä on moneen otteeseen todistettu ja vanhemissa Taikaviitoissa Taikavitta käytti oveluuttaan.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tässähän on hyvä aihe keskustelulle Taikaviitasta. Donald36 voi mennä jatkamaan tätä aihetta tuonne Taikaviitta-topiciin, kun ei tästä aiheesta tarvitse omaa topicia tehdä.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/1/viestiketju/61/taikaviitta/sivu/1

Sinne siis ja tämä lukkoon.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat