Aku Ankan taskukirja In English!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Upouusi Aku Ankan taskukirja In English ilmestyi noin heinäkuun lopulla. Taskukirja In English maksaa noin. kuusi euroa. Puhekuplan tekstit on varmasti englanninkielisiä. Sanasto on apuna, taskarissa suomennettuna. Mitä mieltä olette Aku Ankan taskukirja In Englisihtä? Itse kyllä pidän englanninkielisistä akkareista. Ensimmäinen In English-taskukirja on jo myytävä kaupoissa.

Onko teidän mieltä uusin In English-taskukirja hyvä? Minun mielestäni se on täysikymppi.

Kommentteja vain!

- Education

Sivut

Kommentit (114)

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

En itse ole edes ehtinyt ostaa sitä,ja täytyyhän terävöittää enkkua ja saksaa.....Aion silti lukea ennen koulun alkua

-Ansku 2001,ankkamaista vaakkumista ympäri vuoden!

Vierailija

Kuuluko tämä taskari-topciin tai mihin lie? Voisitteko sanoa jos tälläinen topic on jo olemassa?

Minun mielestäni ei ole.

- Education

Vierailija

Itse pidän itseäni huonona englannissa (vaikka sain siitä todistukseen ysin), joten englanninkielinen taskari olisi varmasti hyvä apu.

Onko siinä samat tarinat englanninkielisinä kuin tavallsessa taskarissa, vai eri tarinat?

Jos taskukirja in English on jo kerran ilmestynyt, täytyy varmaan ostaa...

Pulinat ja Taskukirjat ovat molemmat hyviä vaihtoehtoja tälle topicille. Modet siirtävät jos se on heidän mielestään tarpeen.

En muuten ole nähnyt tällaista topicia.

Vierailija

Jumpe! Itte en ole ostanut taskukirjaa vaan olen lukenut sen kaupassa. Aika vähä sivuinen mielestäni. Ja kova hintanenkin. Oon vähän Roopemainen. Mutta en läheskään Roopen tyyppiä.

- Education

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ymmärtääkseni kyseessä on nyt täysin normaaleista taskareista eroava taskari eli se ei ole mikään normaali kuukautinen taskari? Itse en tuota ole vielä nähnyt, mutta inducks antoi ymmärtää, että tuo on eri asia kuin normaalit taskarit.

Mielestäni kaikkea ei tarvitse tunkea tuohon taskari topiciin vaan sinne kuuluu mun mielestä keskustelu siihen normaaliin taskariin. Ansaitsee tälläinen uudenlainen (mahdollisesti kokonaan uusi sarja?) ihan oman topicinsa eli ei tätä pidä lukkoon lyödä.

Annetaan siis vain olla auki ja nyt antaa keskustelun jatkua.

//Edeltä poistettu yksi lukkoon huutelu, koska sellainen on spämmiä ja siihen koskeva yksi viesti lähti poistoon ja Anskun huomautuksen poistin.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Lainaus:
"Hiidenkirnu":

Ymmärtääkseni kyseessä on nyt täysin normaaleista taskareista eroava taskari eli se ei ole mikään normaali kuukautinen taskari? Itse en tuota ole vielä nähnyt, mutta inducks antoi ymmärtää, että tuo on eri asia kuin normaalit taskarit.

Juu, tämä on ihan uusi sarja, vähän samaan tapaan kuin Teemaataskarit, Taskarin parhaat, Taskarin sankarit ja muut vastaavat. Eli ansaitsee tottakai oman topicin.

Ylipäätänsä tykkään lukea englanniksi Aku Ankkaa, lähinnä noita vanhoja Uncle Scrooge lehtiä, mitä minulla on muutama. Kaipa tuon Taskarinkin voisi hankkia... Eikä hintakaan mikään päätä huimaava ole, 5,90e.

Vierailija

Hiidenkirnu pelasti topicini. (lempinimeksi sanon häntä Hirnuksi) Mutta kaikkia ei tarvitse nyt tonkia nyt taskari topciin, eikö vain :O.

- Education

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Hidis:

Ymmärtääkseni kyseessä on nyt täysin normaaleista taskareista eroava taskari eli se ei ole mikään normaali kuukautinen taskari?

Luulin tämän kuuluvan jollain tavoin perinteisten taskareiden joukkoon, joten nakkasin tälle lukkoa tämän vuoksi. Kun se siis on ihan omanlaisensa julkaisu, niin tottakai tämän kuuluu avoinna olla. Minun olisi kai pitänyt tutkia asiaa hiukan enemmän ennen lukotusta eikä heti uskoa kaikkea mitä muut kirjoittavat asiasta. : )

Poistin edeltä kaksi Lord of Evil:n lukkoon huutelua ja eräästä toisesta topicista yhden. Jos näen sinulta vielä yhdenkin turhan lukkoon -viestin, niin lähden ehdottelemaan sinulle pientä jäähyä keskusteluihin, jolloin on hyvää aikaa miettiä millaisia viestejä tänne on sopivaa kirjoittaa ja millaisia ei. Tämä oli varoitus.

Vierailija

Kyllähän tuo taskari ihan mielenkiintoiselta kuulostaa,mutta melestäni se on vähän outo juttu.Ehkä sen silti aikoisin ostaikös niitä ole tulossa lissäkin päättein asian koska lehden kannessa jossa näin tuon ilmestyksen ensimmäistä kertaa taskarin ylä kulmassa luki In English1. anteeksi lkuiset kirjoitus virheet sillä tämä meidän kone hieman sekoaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat