Ensiesiintymiset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos tahdotte tietää ensiesiintymisistä, täällä topicissa voidaan keskustella täällä. Saat vastauksen tuota pikaa, ehkä. Itse kyllä en tiedä monia ensiesiintymisiä, joten jos joku tietää voisitte kirjoittaa tänne sen ensiesiintymisen. Mutta voisiko joku kertoa mikä on Taikaviitan ensiesiintyminen? Itse kyllä toivon paljon kommentteja joten kirjoitelkaa. Mutta ei suinkaan spämmiä & turhaa viesteilyä.

- Education

Sivut

Kommentit (17)

Aape
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010

Taikaviitan ensiesiintyminen oli taskarissa numero 41, Aku Taikaviitta. Sarja oli nimeltään Akun hahmonvaihdos. Käsikirjoittaja: Guido Martina Piirtäjä: Giovan Battista Carpi.

Itse pidän sarjasta, ja myös koko taskarista. Se onkin täynnä silkkaa Taikista! :)

-Aape-

Vierailija

Pellen ensiesiintyminen tapahtui tarinassa Onnen suosikki (suomennettu myös nimellä Onnen kantamoinen). Siinä Pelle pomppii hyppykepillä ylös alas yrittäen samalla kehittää uuden tavan kirnuta voita. Tämä ensiesiintyminen on melko lyhyt, Pelle vain vilahtaa nopeasti ohitse yhdellä sivulla. Tarinan varsinaisessa pääosassahan on Hannu. Tarina on julkaistu ainakin Aku Ankan parhaat -albumissa Kun taivaalta satoi rahaa.

Vierailija

Lainaus:
Ensiesiintymiset

Käsikirjoitus - 27.07.11 12:38 (ID 800143) Mikä on Pellen esiintyminen? - Käsikirjoitus

Pelle nähtiin ensikerran vuonna 1952 Carl Barksin tarinassa Onnen kantamoinen, Suomessa ensi kertaa Aku Ankka-lehdessä vuonna 1953 tarinassa ajatuslaatikot.

Tepe12-töppöstä toisen eteen!

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Lainaus:
Re: Re: Re: Ensiesiintymiset

Lord of Evil - 27.07.11 06:52 (ID 800399)

LUKKOON!

Mikä hinku sinulla on huutaa koko ajan ''lukkoon'' yms? Itsehän teit turhan topcin.

Mu-uten,milloin Iines esiinyntyi ekan kerran?

Vierailija

Iines esiintyi ensikerran vuonna 1940 piirroselokuvassa Mr.Duck steps out sekä Bob Karpin käsikirjoittamassa ja Al Taliaferron piirtämässä sarjakuvastripissä. Suomessa Iines nähtiin ensi kertaa Aku Ankka-lehdessä 2/1952 Carl Barksin tarinassa se parhaiten nauraa...

Vierailija

Onko Al Taliaferro tehnyt Iines Ankan?

Mutta mikä on Hannun eka esiintyminen. Itse kyllä olen nähnyt tuon Hannun ekan sarjan englanniksi. Tämä kuuluisu ehkä "Unohtuneet sarjat" juttuun ehkä?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ensiesiintymiset

Education - 28.07.11 07:29 (ID 800505) Onko Al Taliaferro tehnyt Iines Ankan? Mutta mikä on Hannun eka esiintyminen. Itse kyllä olen nähnyt tuon Hannun ekan sarjan englanniksi. Tämä kuuluisu ehkä "Unohtuneet sarjat" juttuun ehkä?

Hannu esiintyi ensikerran vuonna 1948 Carl Barksin tarinassa se parhaiten nauraa... joka julkaistiin Suomen Aku Ankka-lehdessä 2/1952

Vierailija

Tepe12 vastaus on jo saatu. Että aika turha viesti mutta selvennetty kun Sarjisaddikti

- Education

PS. Topic jatkuu ...

Vierailija

Lainaus:
Tepe12: Iines esiintyi ensikerran vuonna 1940 piirroselokuvassa Mr. Duck steps out sekä Bob Karpin ja Al Taliaferron piirtämässä sarjakuvastripissä.

Ei. Lähes kaikki väittävät tuota samaa, mutta väite ei ole totta. On toki totta, että Iines esiintyy siinä tietääkseni toista kertaa, mutta ei ensimmäistä. Ensikerran Iines esiintyi piirroselokuvassa "Don Donald", joka on vuodelta 1938. Samassa piirroselokuvassa Akulla nähdään ensi kertaa tuttu Amerikan Bantam auto.

Vierailija

Lainaus:
Re: Ensiesiintymiset

polleo - 30.07.11 10:17 (ID 801587)

Mikä oli Juuson ensiesiintyminen?

Juuso esiintyi ensi kerran vuonna 1961 Rodolfo Ciminon ja Massimo De Vitan sarjassa kadonnut juna joka julkaistiin Aku Ankan taskukirjassa 354. Suomessa Juuso nähtiin ensi kerran vuonna 1972 Aku Ankan taskukirjassa 11, tarinassa Roope-sedän kolossi.

Vierailija

Juuson esiintyminen kiinnostaisi minuakin. Mutta Tepe12 vastaus on ehkä oikea jtn, mikä on Neiti Näpsän ensiesiintyminen?

- Education

Aape
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010

Sirkku Nenonilla Näpsä, Roopen sihteeri nähtiin ensimmäisen kerran Barksin Midaan kosketuksessa, jossa myös Milla näyttäytyi.

Roopen palkkalistoille Näpsä päätyi Matildan ja Hortensian hankkimana Roope Ankan Elämä ja Teot-kirjan luvussa XI, Maailman rikkain Ankka.

-Aape-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat