Illan viimeinen & Aamun ensimmäinen 2

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä ei ole mikään visa tai peli.

Eli siis tässä on tarkoitus saada päivän ensimmäisen ja/tai viimeinen viesti. Eli siis jokainen, joka on päivän ensimmäinen / päivän viimeinen niin laittaa kommentin "Olin päivän ensimmäinen!" tai sitten jos illalla "Olin illan viimeinen". Aamun ensinmäinen ja illan viimeisen viestin voi lähettää ensimmäisen kahden tunnin aikana eli siis, Aamun ensimmäinen voi lähettää kello 07.00-10.00 viestin, sen jälkeisiä ei oteta siihen asti kun on ilta. Illalla sama juttu, 21.00-22.00 voi laittaa illan vikan kommentin tänne :')

Ymmärskö kaikki? Jos ette, kysykää minulta. Minä kyllä autan.

Onnea kaikille vaan tähän "kilpailuun" :'D

Modet on väärässä! Tämä on hauska leikki topic. Joten perustin tämän oikeastaan AkutykkääIineksestä. Lukkoon ei voi mennä pliikke!

Olenkos illan vika?

Kommentit (2)

Vierailija

Kohta helisee jälleen lukko, ettekö ymmärrä että tämä on täyttä spämmiä, jota pitäisi täällä estää parhaan mukaan.

Lainaus:
Modet on väärässä! Tämä on hauska leikki topic.
Ei tämä edes ole hauska, eikä sitä lukotettu turhaan..

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Turhaan yrität saada Aamun ensimmäinen & illan viimeinen -topicia heräämään henkiin vain tekemällä toisen samanlaisen. Kun ensimmäinen meni lukkoon niin tottakai seuraavakin menee. Jos jotain lukotettua topicia haluaa takaisin, niin kaikkein viimeisenä kannattaa tehdä täsmälleen samanlaista topicia tilalle. Tällaisissa tilanteissa kannattaisi vedota erittäin hyvien perustelujen kera moderaattoreihin, että he avaisivat sen alkuperäisen topicin. Tämä menee nyt armotta lukkoon ja ensi kerralla kannattaa jättää suosiolla tekemättä lukotetun topicin tilalle toista täsmälleen samanlaista.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat