kuinka seuraava käyttäjä on seko???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

tää topic toimii tälleen ankkamatruusi kirjottaa::sseuraava on 12% ankkahillo kirjottaa::ookei seuraava on 134% ankkaomena kirjottaa: okei seuraava on 7890%toivottavasti ymmärsitte seuraava on 34% seko näkymätön olen tyttö

Kommentit (9)

Vierailija

Olen samaa mieltä kanssanne! Mitä järkeä tässä topicissa on? Näkymätön olet tehnyt jo aika paljon näitä turhia spämmitopiceja! Siis en halua mitenkään loukata sinua!

Tepe12-töppöstä toisen eteen!

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Eihän kukaan haluu kiusata sua,mut jos jatkat,mun sappeni kiehuu yli ja ilmoitan susta valvojalle(tein samoin jippesin tapaksessa) Haukuit Kesäviestimaratonia vanhaksi ja tylsäksi! Äläkä nyt tee semmoista topicii että kuka oon oikeesti...

Hups,toivottavasti en antanut idistä!

Ansku2001,ankkamaista vaakkumista melkein koko vuoden!(tänään ei vaakuta)

Vierailija

Näkymätön olen selaillut sinun topicejasi esim. liikennevalo-topic. Ja muita. Haluatko tosiaan kasvataa viestimäärääsi? Keskustele, mutta en tarkoita spämmiä esim: jdfdhfdohifhisdoifh. Tuo oli esimerkiksi spämmiä jos kirjoitat tollaista tai sen vastaavaa. Joten topic lukkoon & mitä topicissa on järkeä.

- Bona

Vierailija

Siis aivan älytön topic mitä järkeä on tehdä tämmösi sämppsämppisämppi-topiceja,lukkoon vaan ja sä voisit saad parin päivän bannit muistutukseksi että ei kannata käyttäytyä noin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Topic voisi hyvinkin mennä lukkoon.

D-on Ros-a - 28.07.11 12:03 (ID 800609) Siis aivan älytön topic mitä järkeä on tehdä tämmösi sämppsämppisämppi-topiceja,lukkoon vaan ja sä voisit saad parin päivän bannit muistutukseksi että ei kannata käyttäytyä noin.

D-on Ros-a se on spämmi eikä sämppi:)

Tepe12-töppöstä toisen eteen!

Vierailija

Lukkoon, lukkoon ja vielä kerran lukkoon. Näkymätön on spämmäri, joka haluaa vain kasvattaa viestimääräänsä tekemällä tosi turhia topiceja kuten liikennevalo-topic.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat