Adressi: Mini-Taskari pois myynnistä

Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Hei! Tämä topic on tehty niille, jotka kannattavat Mini-Taskarin lopettamista.

Tässä syitä, miksi en pidä Mini-Taskareista:

1. Liian pienet kirjasimet = huono luettavuus

2. Selkämyksen keskelle tulee käytössä "taittoviiva" = laatu huonompi kuin

normaaleissa Taskareissa

Kerro sinäkin omat syysi, miksi et pidä Mini-Taskareista.

Jos Mini-Taskari lopetetaan, toimitus voisi julkaista Aku Ankan taskukirjaa kahden viikon välein. Toki toimitus voisi aloittaa Taskarin kahden viikon välisen julkaisun mahdollisimman pian.

Nimiä listaan vain!

karvisfani97 - Akun ohella myös Karvisen fani

Kommentit (8)

Vierailija

Itse mineistä pidän, ja minulla ei ole mitään niitä vastaan. Ette te saa niitä pois kaupoista tämän adressin avulla, sillä tarvitsisitte varmaan yli puolet Suomen ihmisistä poistamaan ne kaupoista. Sitä paitsi mitä se teitä, jotka olette minejä vastaan, haittaa, että ne istuvat siellä kaupan hyllyllä. Ei ne varmaan ainakaan häiritse siellä.

-Kumipallo OY, Pallo hallussa!

karvisfani97
Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

No eihän ne siellä mitään haittaa, mutta toimitus olisi voinut keksiä paljon paremman bisnesidean kuin Mini-Taskarit.

karvisfani97 - Akun ohella myös Karvisen fani

Vierailija

Adresseja ei pitäisi tehdä ainakaan tälläisitä aiheista, mutta itse en pidä niistä eli mulle on ihan se ja sama

Vierailija

Mutta eihän niitä kannata lopettaa , koska monet ( kuten minä) keräävät niitä. : ) Jos et itse pidä niistä älä osta niitä. : D

'

-Karkukonna007

Vierailija

Topic ei toimi, joten ehdottaisin, että joku (tässä tilanteessa minä) painaisi ilmoita asiaton viesti nappia ja kirjoittaisi syyn.

Topic ei tule toimimaan, koska ette mitenkään, toistan ette mitenkään saa minitaskareita pois kaupoista. Vaikka adressiin liittyisi koko Aa.fin käyttäjät minitaskarit ei loppuisi.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Lainaus:
Vaikka adressiin liittyisi koko Aa.fin käyttäjät minitaskarit ei loppuisi.

Tuo on kai totta.

Itsekään en kovasti minitaskareista pidä,ja erityisesti ottaa aivoon, että taas on uusi julkaisu "Taskukirja in english" ilmestynyt.

Vaikka olen neuvonantajana jäävi, voinen silti huomauttaa toimitukselle, että ennen uuden julkaisun aloittamista miettikää, onko se tarpeellinen, ja huolehtikaa samalla siitä, että vanhojenkin julkaisujen laatu pysyy hyväksyttävänä. En nimittäin käsitä sitä, että Aku Ankka-lehden hinta on muutaman vuoden aikana noussut yli euron, vaikka laatu ei ainakaan parantunut ole.

Tosin, jos aiotte jatkaa Taikaviitta 2000:ttaa, en valita... ;)

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Lainaus:
Re: Adressi: Mini-Taskari pois myynnistä

Taikisfani - 28.07.11 07:27 (ID 800896)

Lainaus:
Vaikka adressiin liittyisi koko Aa.fin käyttäjät minitaskarit ei loppuisi.

Tuo on kai totta.

Itsekään en kovasti minitaskareista pidä,ja erityisesti ottaa aivoon, että taas on uusi julkaisu "Taskukirja in english" ilmestynyt.

Vaikka olen neuvonantajana jäävi, voinen silti huomauttaa toimitukselle, että ennen uuden julkaisun aloittamista miettikää, onko se tarpeellinen, ja huolehtikaa samalla siitä, että vanhojenkin julkaisujen laatu pysyy hyväksyttävänä. En nimittäin käsitä sitä, että Aku Ankka-lehden hinta on muutaman vuoden aikana noussut yli euron, vaikka laatu ei ainakaan parantunut ole.

Tosin, jos aiotte jatkaa Taikaviitta 2000:ttaa, en valita... ;)

Taskukirja in English ei tietääkseni ole pysyvä julkaisu mutta muuten olen samalla kannalla. Ankka julkaisujen hinta on kasvanut tasaisesti, mutta taso on laskenut huimasti 2000-luvun alusta.

Vierailija

Ankka julkaisujen hinta on kasvanut tasaisesti, mutta taso on laskenut huimasti 2000-luvun alusta.

Juu, Taskukirjojen taso on kyllä laskenut. Mutta isona Ankka- fanina en anna sen häiritä vaan nautin Aku Ankan lukemisesta. : D

-Karkukonna007

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat