mitä tykkäät puuhailla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

saanko laittaa tämän topic lukkoon vai onko tämä topic hyvä

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Minusta tämä topic on ihan hyvä! : ) Minä tykkään itse piirtää Aku Ankasta lyhyitä ja hauskoja strippejä. : D

-Karkukonna007

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: mitä tykkäät puuhailla?

D-on Ros-a - 28.07.11 06:49 (ID 800869)

Pidän lukemisesta,netissä oleilusta ja futiksesta

samoin

Vierailija

Tykkään lukea, piirrellä, soittaa rumpuja, pelata sählyä, olla netissä ja pelata ps3:lla. Olikohan ne siinä.

**Taikaviitta03, rikollisten kauhu**

Vierailija

Näkymätön, tämäkin on väärällä alueella. Tämä kuuluisi pulinoihin, ei tekijöihin. Mene sille alueelle, minne haluat tehdä topicin ja paina vasta sitten Aloita uusi keskustelu-nappia.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: mitä tykkäät puuhailla?

Pompsu - 28.07.11 07:43 (ID 800909)

Näkymätön, tämäkin on väärällä alueella. Tämä kuuluisi pulinoihin, ei tekijöihin. Mene sille alueelle, minne haluat tehdä topicin ja paina vasta sitten Aloita uusi keskustelu-nappia.
ok

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

Yleensä piirrän. Ainakin sateisina päivinä, kuten tänään. Käytän aikaani myös netissä, joskus ehkä vähän liikaakin, mutta silloin kun siskoni on kotona, en oikein voi olla koneella, koska hän ei päästä. Joskus käyn koulullamme pelaamassa ystävieni kanssa Korista ja aika paljon myös pyöräilen. Keinupesäpalloakin on tullut tänä kesänä pelattua..

Vierailija

Tämä on nyt vähän erikoista mutta tykkään valokuvat. Olen Tosi hyvä Luontokuvaajakuvaaja. Annan kuvani Tutullenni koska etse en voi mitääomaa lehteä tehdä. Teen niin aikuisena. Niin siis tuttuni Laittaa ne omaan lehteensä.

HUI! KELLO ON 21:59 Nopeest!

Vierailija

Minä tykkään lukea, pelata futista ja jääkiekkoa, pyöräillä, olla koneella ja soittaa jotain esim. pianoo. Ai niin ja tykkään tietysti myös kaverien kassa olemisesta.

Siihen kuluu mun aika. Aika paljon eri asioita.

Vierailija

Minä luen sarjakuvia,piirrän ankkoja ja pilapiirroksia,keräilen taskareita kovakantiasia ja muuta sellaista,uin kesällä ja talvella ainoastaan yleensä kerran viikossa(en harrasta sitä mutta käyn vaan huvinvuoks kavereitten kanssa)ja aika usein pelaan sulista, joku pari kertaa kuukaudessa.Noihin juttuihin kulutan aikaani kesällä ja talvella.Ihan oikesti harrstan salybandyä, mutta noita yllä olevia juttuja teen vain satunnaisesti.

(AP)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat