Lilo & Stitch paras koekappale

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Suosikkini on 149/359 Bonnie. Tuo ihana roisto

Entä teidän suosikit?

//Tuplapostaus yhdistetty.

~Hidis

Kommentit (8)

Vierailija

Voisitko laittaa nuo yhteen viestiin, kiitos, voisit kerran kun teet topicin niin tehdä paremman selityksen, selitä paremmin koko aihetta, en saanut tuosta mitään selvää ja muutenkin vaikuttaa inan turhalta.

Vierailija

Topic on outo joka ei kuulu Disneyhynkään. Otetaanpa äänestys, kenen mielestä on turha topic tai onko järkevä.

Itse kyllä sanon: turha topic.

- Education

Vierailija

nounounou!piste tarpelliselle koska ei tää saa mennä lukkoonkaan.sinänsä outo topic:vaikea muistaa numero;ja nimi.vastaus saattaa silti tulla aika pian.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lilo & Stitch paras koekappale

toa - 02.08.11 10:22 (ID 802998)

nounounou!piste tarpelliselle koska ei tää saa mennä lukkoonkaan.sinänsä outo topic:vaikea muistaa numero;ja nimi.vastaus saattaa silti tulla aika pian.

Kiva viesti. En päässyt kärryille x(

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lilo & Stitch paras koekappale

Höpsismiprinssi - 02.08.11 10:23 (ID 803002)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lilo & Stitch paras koekappale toa - 02.08.11 10:22 (ID 802998) nounounou!piste tarpelliselle koska ei tää saa mennä lukkoonkaan.sinänsä outo topic:vaikea muistaa numero;ja nimi.vastaus saattaa silti tulla aika pian.
Kiva viesti. En päässyt kärryille x(

kommenttisi hyvällä vai pahalla??vastaisitko?:DD

grrr taas akuhymiö!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pelkälle koekappaleille on turha tehdä omaa topiciaan. Moni ei edes tiedä mitä meinaa koekappale, joten voisi hieman selittää tarkemmin mitä ovat koekappaleet.

Täällä jatketaan: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/6439/lilo_and_stit...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat