Ostatko akkarin kannen perusteella?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jotkut ostaa yleensä kannen perusteella akkarin. Itse en ota vaan menen sisältöön ja luen kaikki tarinat. Ehkä moni ottaa kannen perusteella.

$ Korpinportti

Kommentit (15)

käyttäjä-464
Seuraa 
Liittynyt24.6.2008

En. Miksi ihmeessä ostaisi akkarin kannen perusteella? Eihän kansi ole akkarissa luettavaa. Eikä se mielestäni tee akkarista paremapaa, kuin se on. Oikeastaan en tutki ollenkaan akkaria ennen kuin ostan. Eli vastaukseni tuli varmasti kaikkille selväksi? Vastaukseni on siis En.

Vierailija

En ja mitä järkeä? Sisällöt ovat tärkeitä ja se on rahan tuhlausta. Itse kyllä luen kaupassa kokonaiset 1-2 taskaria. Sukulaisillani kestää shoppailu ja muut jutut.

- Education

Vierailija

En itsekään osta mitään Aku Ankka julkaisuja kannen perusteella vaan sen sisällön. Täytyy kyllä myöntää, että Taskarin teemanumero 26 kansi on minun mieleeni, mutta olisin ostanut sen, vaikka kansi olisi ollut joku muu. Ja sisältöhän se Aku Ankassa tärkein on, ei kansi. Jos esim. Taskukirjassa, jonka kansi ei ole niin lupaava on monia hyviä tarinoita, hankin sen. Silmäilen aina aluksi taskukirjan tarinoita, jos ne eivät ole paketissa. Keräilenhän kuitenkin kaikenlaisia julkaisuja, joten on aika sama minkälainen se kansi on, kunhan saan aina seuraavan numeron.

Ei kyllä ole mitään haittaakaan ostaa Aku Ankkaa kannen perusteella. Jotkut tykkäävät katsoa kantta, vaikka eivät tarinoista niin hirveästi pitäisikään. Kyllä Roope Ankan elämä ja teot 1-2 kannet ovat hienot, niitä on kiva katsoa ja sisältöä on hauska lukea.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Itse yritän löytää taskarin, missä olisi ei ennen Suomessa julkaistuja tarinoita.Myös sisältö on tärkeä.Kyllä minä joskus valitsen kannen perusteella, johtuen siitä, että tietää minkälaisia tarinoita taskari sisältää.

Jos kannessa on Tuplanolla, taskarissa myös on usein Tuplanolla tarinoita.Kannatan silti varmistamista tarina luottelosta.Taskarin pää aihehan on tarinat ei kansi, joten kannella ei ole kauhesti/ollenkaan väliä.Harvemmin taskareissa Mikki tarinoita luen, eli kannessa ei kannata olla Mikin kuvaa...;/

~Aksu~

Vierailija

En osta. Jos kansi on hieno, saatan katsoa sen sisällön ja sen perusteella ostaa taskarin. Mutta suoraan kannen perusteella en.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat