Keskustele yli-aikaan!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuten otsikossa sanotaan että tässä topicissa voidaan keskustella yli-aikaan. Eli teet jonkun viestin, sen on pakko olla joku järkevä tai hölönpöly-viesti. Kun olet kirjoittanut viestin odotat kun on 22.00, sitten kun sinulla on topicissani viesti niin muokkaa viestiä ja keskustele yli-aikaan. Toivoisin että topic ei mene, lukkoon :{ .

Queen

Kommentit (2)

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Hyvä topic, Queen!

Miten muuten Hiidenkirnusta tuli mode? Olen ihmetellyt tätä aika kauan ja haluaisin kysyä tätä nyt teiltä.

Tämä topic on vähän niin kuin Off-topic, muuta ei kuitenkaan aivan samanlainen!

Tänään alkaa sitten uusi kuukausi. Koulut alkavat kohta ja vähän jännittää, koska luokallemme tulee kaksi uutta poikaa(6)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Samalla perjaatteellahan sitä voisi offissakin jutella, mutta kun ei ole mahdollista edes muokata viestiä kello 22 jälkeen. Muokkaa viestiä painike toki on kaikille näkyvillä, mutta ei siintä pääse enää 22-7 aikana mitään tekemään vaan eteen tulee virheilmoitus eli nyt tuli mutkia matkaan. Ainoastaan modet voivat moderoida ja lähettää viestejä kello 22 jälkeen.

Tälle topicille tulee siis lukkoa, kun ei tätä voi toteuttaa.

//väliin ehdittiin.

Lainaus:
t,l,h ja r: Miten muuten Hiidenkirnusta tuli mode? Olen ihmetellyt tätä aika kauan ja haluaisin kysyä tätä nyt teiltä.

Siten, että toimitus minut valitsi.

Täällähän siintä kerrottiin:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/24834/nimitysuutinen

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat