Minkä takia Pixar ja Disney yhdistyi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minkä ihmeen takia Disney ja Pixar meni yhteen? On Pixar toki hyvä ja älyttömän hienoja tietokoneanimaatiota, mutta itse olen enemmän perinteisten käsinpiirrettyjen klassikkojen puolella (esim. Viidakkokirja).

Mitä mieltä olet? Ota kantaa!

Kommentit (13)

Vierailija

Disney osti pixarin muistaakseni joskus viime vuosikymmenen alussa. Ihan hyvä juttu, enemmän disney kamaa valkokankaalle.

Vierailija

En tiedä, mutta tahtoisin tietää. Autot (eng. Cars)-elokuvat ja pätkikset ovat "Disney Pixar"eita. Mutta hyviä tai OKta ne on ...

- Education

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Minkä takia Pixar ja Disney yhdistyi?

D-on Ros-a - 02.08.11 09:39 (ID 802966) Autot 2 tulee elokuussa teattereihin, mikä on odotettu juttu

jep.:D

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Minkä takia Pixar ja Disney yhdistyi?

toa - 02.08.11 10:24 (ID 803003)

Lainaus:
Re: Re: Minkä takia Pixar ja Disney yhdistyi?

D-on Ros-a - 02.08.11 09:39 (ID 802966) Autot 2 tulee elokuussa teattereihin, mikä on odotettu juttu

jep.:D

Tätä oon oottanu sillonku eka autot1 (v2006?) ilmesty

Vierailija

Autot eli Cars on mielestäni täysi huono. Jo ensimmäisestä alkaen oli sarjat ja elokuvat aivan huonoja. En odota kyseistä elokuvaa.

"Place"

Vierailija

Olen nähnyt ensimmäisen osan ja se oli surkea... eli en odota toista osaa. Enkä oikein perusta tietokoneanimaatiosta. Vanhat kunnon käsin piirretyt klassikot jyrää. Pixar ja Disney yhdistyivät melko varmasti rahan takia. Ainakin olettaisin itse niin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Minkä takia Pixar ja Disney yhdistyi?

DukcThatNeverWas - 06.08.11 02:39 (ID 805006) Mä en oo nähny edes ykköstä koska tiedän että se on niin huono.

Sen tietää jo olevan huono. Trailerikaan ei ollut niin hyvä ja nimi ei ollut houkuttavan hyväkään

Lainaus:
Re: Re: Minkä takia

ss - 06.08.11 09:57 (ID 805449) Olen nähnyt ensimmäisen osan ja se oli surkea... eli en odota toista osaa. Enkä oikein perusta tietokoneanimaatiosta. Vanhat kunnon käsin piirretyt klassikot jyrää. Pixar ja Disney yhdistyivät melko varmasti rahan takia. Ainakin olettaisin itse niin.

Samaa mieltä sinun kanssasi. Ensimmäinen oli niin huono etten viitsisi tuhlata nyt rahaa lippuihin. Ja en kuiteskaan mene mutta 3D:nä on ihan hyvä.

"Place"

Vierailija

Disney osti Pixarin käsittääkseni vuoden 2006 paikkeilla. Syyt olivat etupäässä taloudellisia, ja Lehmäjengin (2004) jälkeenhän Disney ilmoitti keskittyvänsä siitä eteenpäin tietokoneanimaatioihin. Minkä vuoksi ostivat myös Pixarin. Disneyllä ilmeisesti ajateltiin, että animaatioiden tulevaisuus on nimenomaan tietokoneanimaatioissa. Mistä en pidä. Mutta digitaaliset animaatiot ovat viime vuosina menestyneet kaupallisesti erittäin hyvin, ja lisäksi niiden tekeminen on paljon nopeampaa kuin käsinpiirtäminen. En minä kyllä silti niistä tykkää.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämä ei ole autot-topic, joten pelkät autoja käsittelevät viestit ei kuulu tänne.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1299/disney_pixar_...

Sinne vain kirjoittelemaan autoista.

Sarjisaddikti osasikin vastata kysymykseen, joten vastauskin on nyt saatu. Jatkossa keskustelu tästä aiheesta sille kuuluvaan topiciin eli tänne:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/164/disney_pixar

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat