Miten saat rahat Akkareihin? (tai akkareita?)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen lukenut tältä sivulta että monen vanhemmat ostaa akkarit tai sukulaiset ostavat. Mutta miten te saatte rahat akkareihin. Itse saan tosi vähän viikkorahaa (2e),mutta siihen sisältyy esim se että en maksa leffalippuja ja muita tämmöisiä. No kuitenkin, säästän sen 2e joka viikko (kuukauden ajan) joten se tekee 8e. Pikkuveli ja minä ostamme yhteiseksi akkarit joten maksamme ne puokkiin. Molemmat saa 8e joten se tekee 16e. Sillä saamme esim pari taskaria,teemoja,jumbon,mini-taskarin,iineksen, tai roope-sedän. Ostamme yleensä Taskarin, Mini-taskarin, Teeman ja jos saa halvalla roopen niin se tulee mukaan kanssa. Välillä (aika harvoin) äiti maksaa akkarit mutta silloinkin se pitää suostutella. Saatteko te siis akkarit, Säästämällä (niinkuin minä), sukulaisilta, kesätöisä saamoilla rahoilla, itse ostamalla ( kylse raha joskus loppuu) vai ihan ostatte silloin tälloin kirpparilta halvalla

Kommentit (8)

Ankkari
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Viikkorahaa? Minä en oo semmosta ikinä saanu. Yleensä iskä ostaa mulle taskarit, mutta kyllä minä työllä ansaituilla rahoilla niitä ostelen myös. Koko kesän olen ollut melkein hommissa.

Vierailija

Ostan itse omilla säästöilläni. Saan kyllä joskus vanhemmiltanikin jonkun taskarin esim kesäloman kunniaksi. Itse saan kuukausirahaa sen mukaan miten paljon teen töitä. Minun kannattaa olla siis ahkera kotitöiden suhteen. Saan myös rahaa jos kokeeni menevät koulussa hyvin. Niillä rahoilla sitten ostelen akkareita sun muuta kivaa.

Tomppu97 saa ompusta voimaa

Vierailija

viiko rahalla ostan mutta joskus äiti suostuu ostamaan

ps. löysin eilen lähi kaupan lattialta vitosen jolla saa yhen normaali kokoisen aku ankkan taskarin

Vierailija

Lainaus:
Re: Miten saat rahat Akkareihin? (tai akkareita?)

D.U.C.K ILONPILAAJA - 02.08.11 09:50 (ID 802977)

viiko rahalla ostan mutta joskus äiti suostuu ostamaan

ps. löysin eilen lähi kaupan lattialta vitosen jolla saa yhen normaali kokoisen aku ankkan taskarin

Kävispä mullekki jotain tommosta :D

Vierailija

Omat akkarihankintani menevät niin että iskä tilaa minulle varsinaisen lehden, mutta kaikki muut,kuten taskarit menevät omasta pussista. Ei sitä rahaa kuitenkaan mene ihan hirveän paljon, sillä en keräile sitä joka ikistä taskaria, vaan tällä(kin) hetkellä taskareista keräilen vain Taskarin Sankareita.

:KK:

Vierailija

Lainaus:
Re: Miten saat rahat Akkareihin? (tai akkareita?)

Ankkari - 02.08.11 08:20 (ID 802921)

Viikkorahaa? Minä en oo semmosta ikinä saanu. Yleensä iskä ostaa mulle taskarit, mutta kyllä minä työllä ansaituilla rahoilla niitä ostelen myös. Koko kesän olen ollut melkein hommissa.

Minäkään en saa viikkorahaa, mutta äiti ostaa taskarit, akkarit ym. Akkaria meidän perhe tilaa, ja äiti siis maksaa senkin.

Oikeastaan olen ostanut harvan Ankka-julkaisun itse, koska olen niin säästäväinen, että annan äitini ostaa ne. Tämän vuoksi saankin melko vähän taskareita, mutta se onkin oma valintani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat