Imitointi-topicci

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Dodiin, täällä saa imitoida julkisuuden henkilöitä, miksei käyttäjiäkin.

Minä aloitan Tarja Haloisella: Kävimme Pevtin kanssa tansimässä ansiokkaasti tuovva tanssipavketivva.

Seuraava imitointikohe: Maria tyrni.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Onko ihan tarpeellinen topa?... no jaa

Maria tyrni: IHANAA,Suomen kansa, oon munaa vatkannu ja kohta tulee pulla uunista HAHHAHAHA!

seur: -Petri nygård

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Pieni muna, iso sielu! Mutta kumpi tuli ensin? Muna, vai kana?

Next: Don Rosa(Ja Rosahan on kiinnostunut eniten Roope Ankasta)

~ Daniel10

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Nuuskamuikkunen voinko tulla mukaasi etelään?(en oo ihan varma onko noin sanottu mutta kai se kelpaa)

Seuraava Imitoi Timo Soinia

Vierailija

'Hyvää päivää'(laitoin vain jotain yleistä,koska en tienny mitä Ahtiisaari on sanonut sorry,mutta kannattaa laittaa semmoisia henkilöitä joita ei ole käytännössä mahdoton imitoida.

Mun henkilö on Roope ankka

-Kokossinintti koaaosntti kohuapuntti kontinkieltäkontti kotenkutenjuntti-

Vierailija

hei täällä taas eila ja nyt katsotaan seuraava ohjelma. se on timppa-lammas. :D

seuraava voisi imidoida tämän sivun käyttäjää donland-91

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

"Tämän adressin allekirjoittajat vastustavat Ylen kaavailemaa ohjelmaa nimeltä Syöpä-tv. Tämä kyseinen ohjelma perustettaisiin Ylen mukaan kuoleville ihmisille. Kaikki, jotka tämän adressin allekirjoittavat, eivät siis hyväksy missään nimessä Ylen kaavailemaa Syöpä-tv -televisio-ohjelmaa. Ja vaativat, ettei tällaista ohjelmaa koskaan tule tv: stä tai radiostakaan. Ohjelman ideakin on jo äärimmäisen tyhmä ja huono, suoraan sanoen sairas. Ja tuollainenhan menee jo täysin yli. Näin ollen ohjelmassa ei ole järjen hiventäkään, eikä alemmaksi ei nää pääse. Ja eikä sitä voi ymmärtää, miten tuollaista, kuten Syöpä-tv, voi joku edes keksiä. Kaiken muun lisäksi ohjelma olisi varmasti Suomelle kansainvälisesti melkoinen häpeätahra!! Eli nimeä vaan listaan, jottei tuollaista ohjelmaa tulisi."

Seuraava imitoi Veli Huilua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat