Kuukauden sarja(syyskilpa)

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tämä topic kuuluu oikeastaan pulinoihin, ja samalla myös Julkaisuihin, mutta tämä on myös samalla eräänlainen visa, joten pistin tämän tänne kyselyt ja visailut aiheeseen. Tämä liittyy myös jollain tavalla sarjoihinkin..

ALKU-ESITTELY:

Elikkä, tämä on Kuukauden sarja topic, ja tässä kisataan siitä, kuka tietää jostain tietystä sarjasta eniten. Minä sanon kuukauden sarjan, ja te yritätte tehdä siitä sarjasta mahdollisen pisimmän ja ymmärrettävän selostuksen. Aika on enintään kuukausi. Joka kuukausi valitsen jonkun uuden sarjan, ja kerrotte taas siitä.

ESIMERKKI:

--------------------------------

Daniel10: Ja nyt teette selityksen Don Rosan sarjasta, Musta ritari!

----------------------------------

Aku1:

OK.

Ron Rosan sarja, Musta ritari on yksi Rosan parhaimmistoa. Musta Ritarin on keksinyt Rosa itse...

-------------------------

Noin. Ja puheesta siis yritetään tehdä mahdollisimman suuri. Voittajaa ei silti suuruuden perusteella valita, vaan myös sen perusteella, kunika ymmärrettävää teksti on.

Ei näin:

-------------

Aku2: do tosa on sellane tyhmä piirtäjä, jok teki mutaritaritarina joskus...

-------------

Vaan näin:

----------------

Aku 3: Don Rosa on kaikkien aikojen paras Aku piirtäjä, joka teki myös tarinan Musta Ritari! Musta ritari on Rosan itse keksimä hahmo ja..

---------------------------------

Kaikki varmaan ymmärsi? Ok!

SYYSKILPA:

Ensimmäiseksi alkaa syyskilpa, joka alkaa kun on tarpeeksi osallistujia. Syyskilpa kestää enintään kolme kuukautta, eli syyskilvan aikana ehdin mainita kilpailijoille 3 sarjaa, joista he tekevät selostuksen. Kun kaikki ovat kirjoittaneet ensimmäisestä antamastani sarjasta selostuksen, aloitamme syyskilvan toisen osan, jossa on samat kilpailiat, mutta mainitsen uuden sarjan.

OSALLISTUMINEN:

Osallistutte vain ilmoittamalla olevanne mukana kisassa. Muistakaa, teidän pitää olla kisassa kaikkien kolmen sarjan mainitsemiseni ajan, eli enintään 2 kuukautta. Osallistujia voi tulla enintään 20.

Tässä osallistuja lista:

Ansku2001

Nikossi ankka

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Annan ensimmäisen kilvan aiheen viimeistään viikon päästä, tai sitä ennen, jos kasassa on 20 osallistujaa.

ÄÄNESTYS:

Kuka vaan voi tulla tänne äänestämään, jopa kilpailijat voivat äänestää, mutta eivät itseään. Pitää siis äänestää kenellä oli pisin, ja hyvä-laatuisin viesti. Muistakaa, kirjoittakaa vain mainitsemastani sarjasta! Pistän piste tilanteen tuohon alapuolelle.

PISTETILANNE:

Elikkä jos eniten äänestetään vaikka käyttäjää 1, hän menee ykköseksi pistetilanteessa, ja jos toisiksi eniten äänestetään käyttäjää 3, hän tulee toiseksi listassa. Pistetaulukko ei uusiudu toisen syyskilvan kisan alkaessa, vaan pysyy samana.

KISA LOPPUU

Kun kisa loppuu, niin silloin kisa yksinkertaisesti loppuu. Jos taas tästä topicista tulee suosittu, teen minä topicin, Kuukauden sarja(talvikilpa), jonka säännöt voi vähän muuttua.

TÄRKEÄÄ TIETOA:

EI SAA KOPIOIDA TOISILTA KÄTTYÄJILTÄ, TAI YLIPÄÄNSÄ MISTÄÄN OMAA SELOSTUSTASI!(Tovottavasti kaikki nyt huomasi)

Onko kysyttävää? Kysykää pois vain jos on jotakin kysyttävää. Toivottavasti ei mene lukkoon, sillä tämän tekemiseen oli hirveä vaiva..

Eli osallistujia vain tänne!

~ Daniel10

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Kommentit (4)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Re: Kuukauden sarja(syyskilpa)

Ansku2001 - 02.08.11 02:57 (ID 803151)

Taidan tulla mukaan.

P.S: Muistuttaa vahvasti Viestimaratonia..

Sitä minä epäilinkin, että toivottavasti tämä EI muistuttaisi liikaa viestimaratoonia..

~ Daniel10

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Mä voisin osallistua kans.

Ps.aika lyhyt viesti

-Kokossinintti koaaosntti kohuapuntti kontinkieltäkontti kotenkutenjuntti-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat