Taustakuvat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En löytänyt tällaista, modet lukottakoot tämän jos tällainen on jo. Eli tämä thread käsittelee taustakuvia. Keskustellaan, jaetaan taustakuvia jne. Pari osoitetta tähän alkuun ettei lähdetä ihan tyhjästä liikkeelle:

wallbase.cc/ - Erittäin laaja valikoima erilaisia taustakuvia, varmasti löydät omasi.

4walled.org/ - Ei yhtä laaja valikoima, mutta silti paljon kuvia.

Voitte myös postata screenshotin nykyisestä työpöydästänne, omani on tässä:

oi52.tinypic.com/2603brc.jpg

Taustakuva-topic, matkaan!

Kommentit (9)

Vierailija

Katselin lähinnä ensimmäiset sivut läpi + Google-haku. (Koska täällä ei toimi haku) Oli näköjään aika ylhäällä hakutuloksissa, mutta en huomannut. No, kummassa keskustelua jatketaan? Ehdotit tuota toista, mutta vaikka itse sanonkin, tämän aloitusviesti on huomattavasti parempi. : )

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Kananjalka, turha varamodeilla... Se vain ärsyttää muita.

Et tainnut katsoa ollenkaan tuon löytämäsi topicin viimeisimmän viestin päivämäärää..? Sehän 7.6.2008, kolmen vuoden takaa! Ja kaikkien viestien laatu oli tyyliä: "Mulla on jännä taustakuva"

Turhaa olisi jatkaa keskustelua tuollaisessa ketjussa, tämän aloitusviestikin on laadukkaampi.

Aiheeseen palaten, itselläni on taustakuvana itse nappaamani kuva hamsterista. :P

Vierailija

Kun menin tuohon sun "taustakuvaan" näin vain valkosen page:in, jossa oli logo yläkulmassa ja vähän tekstiä. Onko se normaalia, tai onko se vain mun kone joka mutkittelee?

T: KyseleväKissa

Vierailija

Mielestäni teidän on nyt turha tänne päteä, kun selvästikkin tuo edellinen topic on se joka tulee säilymään.

Tupelo
Seuraa 
Liittynyt18.6.2011

Lainaus:
Kun menin tuohon sun "taustakuvaan" näin vain valkosen page:in, jossa oli logo yläkulmassa ja vähän tekstiä. Onko se normaalia, tai onko se vain mun kone joka mutkittelee?

Osoite on lakannut toimimasta minullakin...

Vierailija

Taustakuvanani on tällä hetkellä kaksi violetilla rajattua tulppaania ja tausta väreilee pastellisissa sävyissä. Pidän paljon abstraktia esittävistä taustakuvista.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vaihdoin juuri eilen suloiseen Nalle Puh -taustakuvaan, jossa viisikko on tutkimassa tähtiä öisessä maisemassa. Puh tosin keskittyy enemmän eväisiin.:3 Kuten edeltäjänsäkin, myös tämä taustakuva on mukavan täynnä kaikenlaista, eikä sitä nopealla silmäisyllä ole hahmottanut kokonaan.

Tällainen siis : )

artwallpapers.biz/disney/Winnie%20The%20Pooh/01/Winnie-The-Pooh.jpg

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat