Teidän Historia Aku Ankka sivuilla=THAAS

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

THAAS, eli Teidän Historia Aku Ankka Sivuilla.

Eli mitä kaikkea Aku Ankka sivuilla tapahtuneita asioita teillä on jäänyt mieleen. ELikkä aloitatte tarinanne siitä, kun kirjauduitte Aku Ankka sivuille.. No, minä kerron oman tarinan Historiasta Aku Ankka Sivuilla, niin ymmärrätte:

Selailin jo kauan Aku Ankka sivuja ennen kuin kirjauduin tänne, mutta yksi kerta kun kirjoitin googleen Aku Ankka, niin löysin sieltä AA:N nettisivut. Se tapahtui samana päivänä, kun AA numero 16/2010, tuli postiluukusta : ) Sitten selailin Aku sivuja pitkään, kunnes kysyin isältäni luvan syyskuunalku puolella, että saisinko kirjautua sisään. Se ei kuitenkaan jostain syystä onnistunut, mutta 24.9 äitini onnistui kirjautumaan sisään. Silloin olin innoissani, ja menin heti Uusin Aku Ankkka lehti-topiciin, ja kirjoitin sinne uusimmasta Akkarisata, numerosta 38/2010. Se ei kuitenkaan ihan onnistunut, Kaikkia turhia topicejakin tuli alku aikoina tehtyä, kun en ymmärtänyt sääntöjä n´vielä kunnolla uutena käyttäjänä. Opin kuitenkin nopeasti, kun olin jo melkein puolen vuoden ajan selaillut Aku sivuja. Alkuaikoinani innostuin ulotuuvuus 512 topicista, ja olin siellä pitkää. Ainakin jouluun saakka, kunnes tuli ongelma. Kukaan ei tullut enään topiciin. Veli Huilu, Double Duck, ja minä yritimme jollain keinolla saada lisää käyttäjiä sille sivulle. Se ei kuitenkaan ihan onnistunut. Lopulta topicissa kävi vain harvoin minä, ja Vh. Saimme myös eräällä konstilla lisää käyttäjiä siihen topiciin, mutta eivät hekään kirjoittaneet sinne kuin yhden viestin. Sitten koko topic unohtui.

Muistan myös, kun keväällä RA-99 oli uusi käyttäjä, ja oli mniusta mukavan oloinen käyttäjä. Sinä aikana kirjoitin viestin, jossa kerroin mitä olisi tapahtunut, jos Roope olisi jäänyt Kultun luokse, ja he olisivat menneet naimisiin. Kirjoitin sen johonkin Kultu, Roope, aiheiseen topiciin. Sitten muistan vain sen, kun kirjoittelin kesällä pullonpyöritys topiciin. Ja alku aikoinani kirjoitin myös "kirjoita silmät kiinni"-topiciin aika paljon. Siinä on minun HAAS= Historia Aku Ankka Sivuilla.

LOPPU.

NO, niin, ja heti kun keromus loppuu, pistäkää sana loppu, koska: Nyt luette koko selostuksen uudelleen läpi, ja kokoatte lauseiden alkukirjaimista Sudenpentu arvonimen. Eli luet tekstin järjestyksessä, ja kirjoitat siellä näkyvät Alkukirjaimet LOPPU sanan alapuolelle, jolloin tulee jokin sudenpentu arvo nimi! Minbulla tuli tällainen:

SSSSSSOAAKKVSLSSMSKSJS

JA nyt keksitte omassa tekstissänne olevista alku kirjaimista arvonimen:

Suhiseva sössöttäjä, saippuainen sököttäjä, sateesta syyssyttäjä, oikea apurin apuri, kovanaama, köriläs, välillä sähläävä lehmä, suksien sankari, matomainen suurisuinen kokonainen seppo, ja sorsa.

Ymmärsittekö? Ei ole pakko laittaa sudenpentu arvonimeä, jos ei halua. Voi vain kirjoittaa historiastanne AA sivuilla, jos haluatte.

~ Daniel10

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Kommentit (3)

Vierailija

Ei oo mitään erityistä akuankka.fi:n historiaa...

Kerran vaan olin netissä ja löysin AA:n, ei erityisempää...

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Noh,minun historiani täällä alkoi Wizard of Mickeystä,kun olin.......7? Luin Aku Ankkaa,ja huomasin mainoksen Wizard of Mickey-pelistä. Olen sen innokas fani. Aluksi pelailin vain pelejä yms.

Veljeni tutustui tarkemmin tähän sivustoon,ja vuotta myöhemmin olin nauramassa täällä Juppe-sedälle.

2 vuoden naurun jälkeen päätin viimein rekata tänne,koska löysin Disney-roolipelin ja halusin innokkaasti lupaa päästä tänne.

Niin sitten pääsin tänne.

Olisin halunnut nimen Spies,mutta isäni ehdotti Anskua=)

Tupelo
Seuraa 
Liittynyt18.6.2011

Luvassa puuduttavaa tekstiä...

Kun tämä sivusto uudistui vuonna 2008, minulla ei ollut edes tietokonetta. Sain koneen kesällä 2009, jolloin löysin tänne saman tien. Sivusto näyttäytyi minulle pelkkänä pikkulasten leikkikenttänä, eikä minulla käynyt mielessäkään rekisteröityä tänne.

Syksyllä 2010 tein läpällä ensimmäisen tunnukseni tänne. Kivaa oli. Sitten joskus vuodenvaihteen jälkeen sähköpostiosoitteeni vaihtui, ja jouduin luopumaan tunnuksesta.

Teín uuden tunnuksen viime kesäkuussa ja aloin käyttää sitä noin kuukautta myöhemmin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat