Jyväskylän syysmiitti

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

// Aloitusviesti päivitetty 15.9. //

Jyväskylässä järjestettävän miitin suunnittelu on edennyt nyt siihen vaiheeseen, että on aiheellista avata tälle oma topicinsa. Miitti järjestetään siis ensi syyskuussa Jyväskylässä ja alustavasti tarkoituksena olisi käydä kiertelemässä Jyväskylän divareita. Loppu miittiaikataulu ja miitin tapahtumat ovat vielä sopimatta. Ehdotuksia kehiin ja katsellaan millaiseen syysmiittiin päädytään.

Alustavia suunnitelmia

Miittipäivä: 17.9.

Kellonaika: ??

Tapaamispaikka: Jykylän juna-asema

Ilmoittautuneita:

AkeMake

_wonderlust_

Yukonin Hyinen Liekki

Mattiii ?

Kia K ?

Kia K alias Kauno Koodi ?

Liinu99 ?

matriks ?

Libel-97 ?

Transvaanin tuittupää ?

Sivut

Kommentit (127)

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

No, minä saattaisin päästä sinne mukaan sitten kun olen kysynyt äidiltäni tästä, kun aikataulut ollaan laitettu kehiin. Jos sitten pääsen mukaan, niin saatan ostaa uusimman taskarin, eli sen triplan sieltä jostain divarista. Ja muuten taian tänään jo kysyä äidiltäni, että pääsisinköhän sinne teitä isompia käyttäjiä tapaamaan. Minä olen vielä 10:n vuotias, mutta eihän ikä-ero haittaa? Taidanpa sittenkin vasta kysyä äidiltäni tästä asiasta silloin, kun olemme päättäneet ajan jolloin se miitti olisi täällä Jyväskylässä. Päivä muuten voisi vaikkapa olla 10:n Syyskuuta ja tapaamis-aika voisi olla sinä päivänä vaikkapa 14:30.

Vierailija

Voih harmin paikka...

Itse en pääse miittiin, koska en asu tarpeeksi lähellä, vaivaudu tulemaan sinne asti ja muita syitä, joitan en syystä tai toisesta mainitse.

Toki voin ehdotella kaikkea ja elää miitin hengessä, mutta ei en tule paikalle.

Tai no... Ainoa mahdollisuus, jolla minut saataisiin tulemaan olisi se, että perheeni menisi retkelle...

Vierailija

Tupu,hupu,lupu ja rupu, ethän sinä nyt muita niin paljon nuorempi ole, minäkin olen vasta kaksitoista! (Vain kaksi vuotta ikäeroa.) Tosin... Eikös Vaa_ri ole 22? kymmenen vuotta minua vanhempi... Klup! Mutta joo, minä olen mukana!

Kia K -miitti, täältä tullaan!

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Lainaus:
Jyväskylän syysmiitti

Kia K - 05.08.11 11:28 (ID 804314)

Tosin... Eikös Vaa_ri ole 22? kymmenen vuotta minua vanhempi... Klup! Mutta joo, minä olen mukana!

Kia K -miitti, täältä tullaan!

Ja Vincehän on 27:n taikka 26:n vuotta! Äitini muuten ei päästä minua sinne miittiin varmaankaan, koska hän ei halua päästää minua isompien ihmisten luokse, sillä hän luulee, että te olisitte jotain sellaisia jotka kiusaisivat tai jotain tollaista.

Ps. Anteeksi, jos hieman mukamas haukuin teitä.

matriks
Seuraa 
Liittynyt1.7.2011

Minä ehkä tulen sinne jyväskylän miitille.

Ja ei sillä ikäerolla ole niin paljonkaan väliä.

Musta on kiva päästä juttelemaan vanhempien tai nuorempiekin ankka-fanien kanssa.

Vaikka itsekin olen vasta 11 eli on meitä nuorempiakin tulossa.

Itse en kuitenkaan luvata tulevani.

Adios!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Jyväskylän syysmiitti

tupu,hupu,lupu ja rupu - 05.08.11 10:50 (ID 804281)

Siis, miitissä jutellaan ja tehdään kaikkea hauskaa toisten käyttäjien kanssa. Ymmärrätkö nyt?

Joo, ymmärrän :D En kyllä varmaa pääse...

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
tupu,hupu,lupu ja rupu:

Äitini muuten ei päästä minua sinne miittiin varmaankaan, koska hän ei halua päästää minua isompien ihmisten luokse

Jos äitisi ei uskalla päästää sinua tuntemattomien kanssa miittailemaan mikä on varsin ymmärrettävää, hän voi tulla juttelemaan minun kanssani. Olen tuttuun tapaan taas valmis juttelemaan vanhempien kanssa, mikäli jälkikasvua ei uskalla suoraan miittiin jättää.

Vanhemmille, joita mietityttää millaiseen porukkaan ovat jälkikasvuaan jättämässä, voin kertoa itsestäni ja miitistä jotain infoa. Olen siis järjestämässä Jyväskylässä tätä Aku Ankka -fanien tapaamista, jossa olisi tarkoitus kierrellä Jyväskylän antikvariaatteja, tutustua muihin ankkafaneihin ja tehdä kaikkea kivaa. Tämä ruudun takana kirjoittava henkilö on 22-vuotias Jyväskylän yliopistossa opiskeleva poju. Aku Ankan toimitus on suuressa viisaudessaan myöntänyt minulle käyttäjämoderaattorin pestin ja ovatpa nähneet minut ihan livenäkin eivätkä erityisemmin kauhistelleet, joten ihan normaali heppu täytyy olla kyseessä. : D

Miittiajankohdaksi on ehdotettu 10.9. klo 14.30. Ottaen huomioon omat menemiseni ja Vaa_rin mukaan pääsemisen, voisi hyvät miittipäivät olla 10., 11., 17. tai 18. päivä syyskuuta. Onko kellään tiedossa päiviä, joille olisi omasta puolesta hyvä miitti sijoittaa tai päiviä, jolloin ei mukaan pääsisi. Erityisesti Vaa_rin toiveita olisi hyvä kuulla.

Olisin vielä kiitollinen, jos saisin vinkkejä jo miittejä järjestäneiltä henkilöiltä mitä minun kannattaa muistaa miittiä järjestettäessä. Mitä on välttämätöntä olla mukana (esim. paperia ja kyniä?) ja mitä muuta on hyvä muistaa?

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Epäileville vanhemmille voi näyttää tätä topicia, ja lisäkysymyksiä voi aina esittää. Paikalle tuleminen ja Maken tapaaminen on tosiaan mahdollista, kannattaa tarvittaessa hyödyntää tätäkin.

Lainaus:
akuknakna: en voi todellakkaan tulla koska sinne on noin 250km!!

Edelleen, mikäli ei tule, ei tarvitse ilmoittaakaan. Mikäli tulee, niin sitten hihkaisee.

Lainaus:
Make: Olisin vielä kiitollinen, jos saisin vinkkejä jo miittejä järjestäneiltä henkilöiltä mitä minun kannattaa muistaa miittiä järjestettäessä. Mitä on välttämätöntä olla mukana (esim. paperia ja kyniä?) ja mitä muuta on hyvä muistaa?

Ainakin se kannattaa muistaa, että loppujen lopuksi tapaaminen ja sen kulku eivät ole yhden ihmisen vastuulla kuten luokkaretki..: ) Mukaan otettavat roinat riippuvat miitin luonteesta, heinäkuun piknik kisoineen vaati jonkin verran rompetta verrattuna divarikiertelyyn. Kunhan säännöllisin väliajoin muistutat ottamaan rahaa mukaan, niin eiköhän se ole siinä..: D Osallistujalista on ihan hyödyllinen olla mukana, jotta miitin alussa vielä paikalta puuttuvat on helppo selvittää, mutta sehän sulla oli viimeksikin mukana. Ja miittilappu!: D

Vierailija

Eiks olis kantsinu hesas pitää tämä miitti ku en tunne yhtää kaupunkia ja se on niin kaukana.Meilt on varmaa jyväskylää 400km.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat