Lahden syysmiitti

Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Lupailin tuolla miittitopassa tälle jo omaa topiciaan, joten tässä se sitten on (huomaavatahan muut tämän sitten paremmin ;D). Itse en kuitenkaan ole (luultavasti) tämä vastuuhenkilö varsinaisessa miitissä, joten AkeMake, Vaa_ri, Wondy tai joku muu kiva tyyppi kaitsemaan sinne lapsia kiitos!

Tässä on virallisen näköisiä tietoja:

-miitti on joskus

-tapaamispaikka on Trio kauppakeskuksen mäkkärin edusta

-tapaamisaika on klo 14.00

-ensin tavataan, mattimyöhäisiä odotellaan 15-20 minuuttia ja sitten mäkkäriin syömään

-syömisen jälkeen kierrellään kaupungilla ja tehdään kenties jotain kivaa

-miitti kestää luultavasti 2-3 tuntia

-en haluaisi olla (ainoa) vastuuhenkilö tässä miitissä, koska olen ujo pikkupoika

Tässä on opastuksia tapaamispaikkaan (jos en ole oikeassa, muistakaa käyttää omaa järkeänne):

Tapaamispaikan katuosoite (Aleksanterinkatu 20) katukartalla:

imageshack.us/photo/my-images/69/nyttkuva20110815kohtees.png/

Tapaamispaikka Trio kauppakeskuksen kartalla:

imageshack.us/photo/my-images/194/nyttkuva20110815kohtees.png/

Tästä mennään sisään: imageshack.us/photo/my-

images/37/nyttkuva20110815kohtees.png/

Tulkaa ihmeessä mukaan tai ilmoitelkaa kysymysmerkkejänne pois ja tehkää kaikkea muutakin kivaa!

Lista on tässä:

DONUONTYHMÄ

raivo_ankka

vikke98

?

Sivut

Kommentit (176)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

jahhah, vai että tämmöstä. No, jos nyt on miitti täällä lahdessa ilmeisesti, niin kai minun sitten ehkä pitäisi tulla, asunhan Lahdessa. Mutta kysymysmerkkinä pelkästään, ei mitään varmoja titetoja että olen tulossa mutta mietitään...

-VH

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Miksi Jykylän miitti on liimatopana muttei tämä ole? Syrjintää! : (

Päivämäärää ei tulla muuttamaan ellei useampi ihminen niin halua. Itselleni 4.9 ei ainakaan sovi, sillä olen päivällä kirkossa.

Mutta ilmoilkaa itseänne mukaan. Nimet ja kysymysmerkit on lisätty aloitusviestiin.

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

Uskoisin että olen tulossa.

Laittakaa kohdalleni kysymysmerkki, sillä tulo ei ole varma, sillä välimatkaa on enemmän kuin muutama kilometri.

// Äiti sanoi, että päästää mielellään, mutta varmuuden saan, kunhan hänen työvuorolistansa tulevat.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Re: Lahden syysmiitti

Höpsismiprinssi - 08.08.11 12:55 (ID 806465)

Eihän tästä tule mitään jos ei kukaan tule.

höpsismiprinssi, malta nyt hetki. Miitti ei ole vielä pitkään iakaan ja sitä vasta suunnitellaan. Ei muissakaan miiteisä näin nopeasti olla asioita hoidettu.

-VH

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Niin, tämän kuuluisi olla liimatopicina, niin väki huomaisi tämän paremmin, ja ilmeisesti modejen miitit saavat enemmän huomiota... Mutta yhtykää nyt suunnitteluun mukaan, en minä tätä yksin ole järjestämässä!

Vierailija

Just tuli koirakisat tolle päivälle... olis tosi kiva tulla. Jos tätä siirrettäs esim viikolla niin olisin onnellinen :D

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

Olisi hyvä, jos tämänkin saisi liimatopaksi Jyväskylän syysmiitin lailla.

Käyttäjät huomaisivat tämänkin..

Niin, eli äiti on mielellään päästämässa, mutta kyydistä ei ole varmaa tietoa, mutta veikkaan pääseväni. Jos äiti tai iskä ei pääse viemään, niin sovimme, että tulen sitten junalla, eli tuloni on jo aikaste varma.

Juu, eli suunnitelua..

Esittelykierros on nyt aika välttämätön ;DD

Aktiviteeteiksi sopisi juuri mölkky, ja onhan sitten olemassa kivoja pelejä ja leikkejä. Niitä saa varmaan ehdotella, DOT?

Höpsismiprinssille vielä, että miittiin on vielä aika pitkä aika, joten uskon ilmoittautujia tulevan vielä lisää. Älä hätäile. Uskon tämän miitin onnistuvan ! ;DD

~raivis

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat