AA:n sivujen Suurin pudottaja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

AA:n sivuille ilmestyy tänä-vuonna "Suurin pudottaja" joka on otettu tuosta kyseisestä TV-ohjelmasta. Yksi kyseinen topic on lukotettu ja toivoisin että tämä ei mene lukkoon taikka poisteta. Lukekaa ohjeet huolellisesti ennenkuin tulette varoittelemaan.

Ohjeet sekä säännöt:

1#: Miten peli alkaa?

Kisaa alkaa kun kisaajia on riittävästi eli 10-15 kilpailijaa. Peli alkaa yksilöinä ei pareina. Sitten saatte kaksi valmentajaa jotka yrittävät laihduttaa teidät ja voittamaan kisan (etsiä kyseinen vastaus (tai sen muuta), kerrotaan kakkos-osiossa).

2# Miten voi laihtua muka?

Eli valmentajathan yrittää laihduttaa teidät, etsimällä. Ihmettelette mitä tuo tarkoittaa mutta nyt se selviää. Eli minä Place - kisan juontaja, kysyy jonkun kysymyksen ja valmentajat yrittävät etsiä sitä haku-sivuistolta. Valmentaja antaa linkin ja kilpailijat yrittävät etsiä vastauksen tai lukee edessä. Kun menitte katsomaan kyseistä sanaa tai lausetta palaatte heti tähän sivustolle ja ensimmäinen vastauksen kirjoittaja voittaa koskemattomuuden tai jotakin muuta. Jos valmentaja tietää jo etukäteen sen vastauksen, silti pitää antaa linkki vastaukseen.

3# Miten voi laihtua, muka? 2

Kilpailioilla voi tulla "+" merkki eteen jos joku kilpailija vastaa viimeisenä, väärin tai itse. Jos valmentajan vastaus on täysväärin, valmentaja etsii uudelleen ja kaikki vastaa uudelleen. Jos kummassakin tiimissä käy näin kysymys perutaan ja annetaan helpompi kysymys ja vaihdetaan yksi kilpailija toisesta ja toinen toisesta. (esim. punanen vaihtaa yhden mustan kanssa paikkoja). (+ merkki tulee myös jostakin muista syistä tai TEHTÄVISTÄ.

4# Milloin kisa loppuu?

Luulen että kisa loppuu noin elokuun lopussa tai syyskuun alku-vaiheessa. Mutta kia alkaa ehkä viikon päästä, en tiedä kyseistä aikaa.

5# Kysymyksiä kilpailioilta: 0:

6# Kilpailioita: 8 paikkaa saatavilla:

- Ansku2001

- tupu,hupu,lupu ja rupu

- taskurapu

-

-

-

-

-

-

-

-

Puheita: Tiedän jo että tälläinen kyseinen topic on joka on tietysti lukotettu kun siinä ei kerrottu mitään (sanon tän jutun kahdesti). Ja toivon topicin kasvuutta ja paljon, tahtoisin tehdä seuraavan kaudenkin . . . mutta nyt tulee mainos:

MAINOS: TAHDOTKO VALMENTAJAKSI? KERÄTÄÄN VAIN KAKSI VALMENTAJAA: (yhden pitää olla nainen ja toisen mies)

Kerätään parhaita ja jotka pystyy etsimään vastauksen näppärästi. Taidan pyytää näitä henkilöitä ainakin (jos ei tuu, niin ei tuu): Fort Tripla, Aku Vankkis ja AkeMake (tuskin mode nyt tulee juontamaan, paljon teknisiä tai vaiketa juttuja on)

"Place" - kisassa ei saa myös luntata

Kommentit (12)

Vierailija

Hyvä! Tulihan sieltä kaksi kisaajaa ja toivottavasti lisää tulee koska tahdon topicin tulla yli-pitkäksi (20-sivua mutta tuskin tulee)

"Place"

Vierailija

Vaikka olenkin tainnut katsoa tämän kesän Suurimman pudottajan joka ikisen jakson, siitä huolimatta en osallistu tähän kilpailuun/visaan/peliin/leikkiin. Valitettavasti tällaisissa topiceissa pahin ongelma on aina se kuuluisa sekavuus.

Vierailija

Topic menee lukkoon varmasti jos kerran noin parhaat käyttäjät sanovat niin joku mode tulee lukottamaan topicin ja luulen että mode oisi hirnu = hiidenkirnu-

"Place"

Vierailija

Lainaus:
Place: Topic menee lukkoon varmasti jos kerran noin parhaat käyttäjät sanovat niin joku mode tulee lukottamaan topicin ja luulen että mode oisi hirnu = hiidenkirnu-

En minä sitä välttämättä tarkoittanut, ja sitä paitsi se oli vain minun mielipiteeni. Pitäkää vain tätä toppaa pystyssä, jos pidätte sitä tarpeeksi kelpoisena sellaisena. : ) Ei ollut missään nimessä tarkoitus loukata.

Vierailija

Lainaus:
Mr RA: Vaikka olenkin tainnut katsoa tämän kesän Suurimman pudottajan joka ikisen jakson, siitä huolimatta en osallistu tähän kilpailuun/visaan/peliin/leikkiin. Valitettavasti tällaisissa topiceissa pahin ongelma on aina se kuuluisa sekavuus.

Juuri jotain tämän tapaista ajattelin itsekin kirjoittaa, mutta sitten hämmästyin kun joku sen oli jo kirjoittanut =D. Eli, tätä kyseistä laihdutusohjelmaa on tullut seurattua (en tiedä kylläkään, mitä ideaa on seurata lihavia jenkkejä kuntosalilla), mutta nämä ohjelmista tehdyt kilpailut ovat usein niin epäselviä/sekavia.

Ei siinä mitään, toivottavasti Place hoitaa juontohommat selkeästi ja topic pyörii koko kauden, mutta itse jättäydyn ulkopuolelle : (

Vierailija

Valitettavsti jätän tulematta. Näistä tietokilpailuista on tapana tulla sekavia. Toivon kuitenkin Placen puolesta että topic menestyy.

Yhdyn guru333:seen. En oikeastaan ymmärrä mitä ideaa on ohjelmassa, jossa toiset ihmiset laihduttaa. Sohvalla istuja voisi samantien mennä itse kuntosalille tai lenkille ja katsoa kuinka paljon pystyy itse laihtumaan viikossa.

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Onko teidän pakko kommentoida ja sanoa: ''mä en tuu mukaa'' kun voisittekin olla sanomatta sitä ja olla kiinnittämättä huomiota tähän??

Olkaa niin kilttejä jos olette en-tuu-mukaan tyyppejä voisitte mennä pois topicista. Piste.

-Ansku,se joka kommentoi en-tuu-mukaan-tyylillä räjähdän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat