Tarinan opetus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Suurimmassa osassa lasten saduissa on jokin opetus. Tämä pätee myös Aku Ankka tarinoissa! Tuleeko teille mieleen jokin Aku Ankka tarina jolla on selvästi jokin opetus? Jotkin opetukset voivat olla vaikeita löytää.

Minulle tuli mieleen Don Rosan tarina "Jos metsään haluat mennä nyt..." Keksin siitä opetuksen: Kiusaaminen ei kannata.

PS: En löytänyt tätä haulla. Jos tämmöinen kuitenkin on, niin lukkon vaan.

~Lime98~

Kommentit (3)

Vierailija

minä en tykkää don rosan tarinoista mutt aku ankka tarina ovat mulleh hyviä koska siinä on

hauska seikailuita mulle aku ankka tarinat ovat

parempi kuin don rosan tarina mutta missä kirjoissä on lasten opituksia mutta minun paras sarja on aku kaukomailla ja mun paras hahmo siinä

oli aku ankka ja aku ankka oli marco polo :D

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Lainaus:
Re: Tarinan opetus

aku abdul - 07.08.11 03:15 (ID 805911)

minä en tykkää don rosan tarinoista mutt aku ankka tarina ovat mulleh hyviä koska siinä on

hauska seikailuita mulle aku ankka tarinat ovat

parempi kuin don rosan tarina mutta missä kirjoissä on lasten opituksia mutta minun paras sarja on aku kaukomailla ja mun paras hahmo siinä

oli aku ankka ja aku ankka oli marco polo :D

Viestiäsi oli piina lukea.

Täällä puhutaan tarinoiden opetuksista,do you understand?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Tarinan opetus

Ansku2001 - 07.08.11 03:28 (ID 805929)
Lainaus:
Re: Tarinan opetus aku abdul - 07.08.11 03:15 (ID 805911) minä en tykkää don rosan tarinoista mutt aku ankka tarina ovat mulleh hyviä koska siinä on hauska seikailuita mulle aku ankka tarinat ovat parempi kuin don rosan tarina mutta missä kirjoissä on lasten opituksia mutta minun paras sarja on aku kaukomailla ja mun paras hahmo siinä oli aku ankka ja aku ankka oli marco polo :D
Viestiäsi oli piina lukea. Täällä puhutaan tarinoiden opetuksista,do you understand?

Olen samaa mieltä Ansku2001:den kanssa. Ja tunnen Aku Abdulin irl:issä eli vähän vaikeeta haukkua nyt. Ja sama juttu: do you understand?

- Education

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat