minulla on edhotus.

Seuraa 
Liittynyt16.7.2010

kaikkihan tietää ett aku ankan tasku kirja ei mahdu taskuun, mut minitaskari mahtuu.

joten eiköhän vaadita akuankan taskukirjojen nimen muuttamista akuankan kirjaksi!!!

ja mini-taskarista tulis akuankan taskukirja. lookista.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ahah. Minä olen kyllä tyytyväinen näihin nimiin. Jos sinun ehdotuksesi pantaisiin käytäntöön, niin kaikkien aiemmin ilmestyneiden taskareiden kansia pitäisi muokata. Ja pelkkä "Aku Ankan kirja" kuulostaisi vähän tyhjältä. Loogista.

Vierailija

Lainaus:
minulla on edhotus.

- 07.08.11 09:48 (ID 806202) kaikkihan tietää ett aku ankan tasku kirja ei mahdu taskuun, mut minitaskari mahtuu. joten eiköhän vaadita akuankan taskukirjojen nimen muuttamista akuankan kirjaksi!!! ja mini-taskarista tulis akuankan taskukirja. lookista.

Mä oon samaa mieltä.

Vierailija

Lainaus:
Re: minulla on edhotus.

Markus Ankka - 08.08.11 10:59 (ID 806346)

Lainaus:
minulla on edhotus.

- 07.08.11 09:48 (ID 806202) kaikkihan tietää ett aku ankan tasku kirja ei mahdu taskuun, mut minitaskari mahtuu. joten eiköhän vaadita akuankan taskukirjojen nimen muuttamista akuankan kirjaksi!!! ja mini-taskarista tulis akuankan taskukirja. lookista.

Mä oon samaa mieltä.

Ja pyh tämähän on nyt selvää että näitä ei tarvitse vaihtaa .

D.U.C.K ILONPIILAJA JO VUODESTA 1987

Vierailija

Eikä tätä asiaa jo tajuta.Jättäkää moderaattorien huoleksi ne lukottamis hommat.Kuten Wondy Hirnu ja Make ovatkin jo usein sanonut lukkoon huutelu on myös eräänlaista spämmäystä.

(poika)

Vierailija

Lainaus:
minulla on edhotus.

- 07.08.11 09:48 (ID 806202)

kaikkihan tietää ett aku ankan tasku kirja ei mahdu taskuun, mut minitaskari mahtuu.

joten eiköhän vaadita akuankan taskukirjojen nimen muuttamista akuankan kirjaksi!!!

ja mini-taskarista tulis akuankan taskukirja. lookista.

No ei todellakaan muuteta!!!!!!!!!!!!

Vierailija

nimet on hyvät juuri sellaisinaan.

LUKKOON LUKKOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat