Liimausehdotukset

Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Eli täällä, saa antaa äänen topicille, jonka haluaisi liimattavan ylös. Minä voin pitää kirjaa, mutta muutkin voivat auttaa siinä, jos haluavat. Äänet ovat kuin piirroskilvassa, mutta tässä voi antaa 2 pistettä ja 1 pisteen. Omat ääneni ovat nämä: 2p: Arvostele edellinen aa.fi.n käyttäjä, 1p: Disney-Roolipeli.

Lista:

2p. Arvostele edellinen aa.fi:n käyttäjä

1p. Disney-Roolipeli

~Pööpötin jyrää~

Kommentit (7)

Vierailija

Ensimmäiseksi, Aku Ankan Nettisivut -osiossa liimatopiceita on jo kaksi, eikä enempää tarvita, toisekseen Arvostele Edellinen Käyttäjä -topic on pysynyt jo ties kuinka kauan pinnalla ilman liimaamistakin.

Samoin Disney Roolipeli on pysynyt hyvin pinnalla ilman liimaamista.

Liimaaminen ei ole tarpeellista, ellei kyseessä ole topic, joka on todella ajankohtainen (Off-topic, Miitit, Viimeisin ankkahankintasi) yms.) tai tarpeellinen (Ohjetopic topicien tekoon, UKK).

>XRoke>

Vierailija

Turha topic. Ei mitään tartten nyt rupee liimauttamaan kesken kaiken. Ja jos tarvii niin einakaan topiccia siitä tartte tehdä.

_HP_

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Me modet kyllä osaamme päättää mitkä topicit kuuluu olla liimattuna, siihen ei tarvita teidän rivikäyttäjien apua.

Leikeistä emme mene liimaamaan ainakaan tällä hetkellä mitään, mitään leikkiä ei haluta nostaa mitenkään muiden yläpuolelle eikä mikään leikki edes ole sellainen, että se ansaitsisi liimauksen.

Miitti-topiceja on Wondy ilmeisesti liimaillut aikaisemmin, mä en noita ala hoitelemaan, kun en tähänkään asti ole niitä hoitanut.

Kannattaa lukaista tuo XRoKen viesti, siinä on hyvät selitykset.

Nyt tälle tulee lukkoa.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat