Mihin maailman kolkkaan matkustaisit mieluiten?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kerrot minne paikkaan mailmassa haluaisit eniten matkustaa!

Sori lyhyt teksti! :)

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Voisit rajoittaa näiden topiccien tekemistä. Itse lähtisin AMÉRIKKAAN!

// 2 on silti paljon jos on tehnyt 20 viestiä...

Vierailija

Norjassa olisi mukava käydä. Myös Espanjassa, Italiassa ja Ranskassa haluaisin käydä. Itse en kuitenkaan ole näiden ulkomaiden matkailujen ystävä. Mutta Norjassa, Espanjassa, Italiassa ja Ranskassa kuitenkin haluaisin joskus käydä. Eniten tykkään matkailla kuitenkin täällä Suomessa.

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Mie haluaisin käydä Japanissa (Tokiossa ja/tai Osakassa), Egyptissä (Kairossa, Alexandriassa ja aavikolla), Intiassa, Ranskassa (Pariisissa ja Nizassa), sekä toisen kerran Yhdysvalloissa (Kaliforniassa ja New Yorkissa).

~Gabi~

Vierailija

Thaimaa, Malediivit, Kiina, Australia, Chile, Ranska, Argentina, Brasilia yms... näitä riittää ; ) mielellään tämmöset suht koht lämpimät maat : ) ja sit haluisin Afrikkaan safarille!! :''D

-yoda alias padfoot

Vierailija

Lähtisin Amerikkaan, vaikka New Yourkiin. Olisi mahtavaa käydä siellä, en oile koskaan ollut koko Amerikassa. Toiseksi eniten haluaisin Australiaan snorklaamaan isolle valliriutalle.

Vierailija

Haluisin mennä Australiaan sukelteleen ja katteleen kenguruita.

Ja oishan se muutenki huippukivaa päästä Australiaan.

Kivaa olis matkustaa myös Lontooseen, Skotlantiin, Ranskaan (Pariisiin) tai jonnekkin safarille Afrikkaan. :)

Vierailija

Itse suorastaan rakastan matkaamista!

Olen käynyt Afrikassa, Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Australiaan olisi kiva matkata.

Maita joissa olen käynyt:

Eurooppa:

Ruotsi, Viro, Ranska, Iso-Britannia, Italia, Saksa sekä Espanja.

Pohjois-Amerikka:

USA, tarkemmin sanottuna Floridan Orlando sekä Washington.

Afrikka:

Egyptin Hurghada.

Aasia:

Thaimaa.

Ja joissakin näistä olen käynyt useasti. Lontoosta tulin juuri toissapäivänä. Minne haluaisin matkustaa, olisi Austraaliaan tai ehkä Japaniin. USA:han vielä uudestaan.

-ToTa 12 - nähnyt jo maailmaa-

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat