AUTTAKAA MUA!!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mä en voi jotenkin pistää galleriaan mun reino mursketta :( :( XD

Kommentit (4)

Vierailija

Voi voi, ota rusina.

Ehkä

1) Sulla ei ole mitään reino mursketta

2) Sä et oo koskaan yrittäny laittaa sitä galleriaan

3) sä et vain osaa.

Skannaa kuva tietsikalles ja sitten mee galleriaan ja johonkin kuvaan ja sitten sieltä "lähetä oma kuva galleriaan" ja laita sen kautta.

Tai sitten sulla on joku ihmetietokone, joka ei toimi niin kuin normaalit.

Vierailija

Kyllä sinun kuvasi on nyt jo galleriassa. Se ei tule sinne heti. Joskus voi mennä tunteja ennen kuin kuva tulee galleriaan mutta olet vielä niin uusi käyttäjä että et tienyt sitä.

Tepe12-töppöstä toisen eteen!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Ylävirran Yritys fani: mä en voi jotenkin pistää galleriaan mun reino mursketta

Malttia. Jokainen kuva menee ennen galleriaan esille tuloa julkaistaviin kuviin. Sivuston moderaattorit joko hylkäävät tai hyväksyvät kuvat ja vasta hyväksymisen jälkeen kuva näkyy siellä galleriassa. Hyväksyminen on sitä varten ettei läpi mene mitkään kopioidut kuvat.

Kuvan lähettäminen monta kertaa ei nopeuta niiden esille tuloa ollenkaan ja lisäät sillä vain modejen työtä, koska silloin ne muut kuvat joudutaan kuitenkin hylkäämään.

Emme ole koneita emmekä ole siis jatkuvasti kuvia hyväksymässä. Kuvien pitäisi kuitenkin yhden päivän sisällä ilmestyä, joten ei kannata hätääntyä, jos oma kuva ei ihan heti tuonne ilmesty.

Olet uusi, joten sinun kannattaisi tietää ettei isolla kirjoittaminen ole hyvä asia netissä, sellainen otetaan täällä vain huutamisena ja tuo näyttää muutenkin typerältä. Monet huutomerkit on myös aivan turhia, yksikin riittää. Viesteistäsi saa muutenkin paremmin selvää, kun aloitat viestin isolla alkukirjaimella ja päätät lauseen aina pisteellä.

Tämä on muutenkin turha topic, apua sivustossa voit kysyä täällä:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/18623/ukk_usein_ky...

Tälläiset asiat siis jatkossa tuonne, kiitos.

Kannattaa myös lukaista tämä topic ennen uuden topicin tekoa:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/10615/ohjetopic_to...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat