oletko 17.v niin kuin minä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

no.... tää varmaan on (tai tiedän) turha topic toivoisin että sanoisitte kuitenkin (tai ehdottaisitte) mitä voisin tehdä topic jutuissa (keskusteluissa) no yrittäkää hallita kiukkunne ja vastata tähän topic keskusteluun t:näkymätön ps.tukka hyvin

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Joo, sä ootkin varmaan 17, päivän paras vitsi, mutta selitä vielä enemmän, en oikeen tajunnut tota sun viestiä

Vierailija

Etkö sinä ollutkaan 7-vuotias? Anteeksi, jos olen väärässä, mutta piti kyllä mennä kysymään.

Tällä kertaa teit topicin oikeaan osioon, hyvä että opit. Tämä on kyllä turha topic. Tästä voisi keskustella vaikkapa Ikäsi-topicissa tai jossain muussa. Voisit käydä Ohjetopic topicien tekemiseen-topicissa aina ennen kuin teet uuden topicin.

Vierailija

Lainaus:
Re: oletko 17.v niin kuin minä

D-on Ros-a - 12.08.11 02:49 (ID 809015) Joo, sä ootkin varmaan 17, päivän paras vitsi, mutta selitä vielä enemmän, en oikeen tajunnut tota sun viestiä

älä,kuule pilkkaa minun ikää,minä olen oikeasti 17 passissani on kuva ja oon siinä aika teinin näköinen sun vastaus mun ekaan kirjoitukseen no että voitko sannoo minkä topickin haluat että kirjoitan seuraavaksi

Vierailija

Miten perustelette, ettei näkymätön voisi olla 17-vuotias? Mielestäni hän saattaa hyvinkin olla sen ikäinen.

Vierailija

Lainaus:

Mr Roope Ankka - 12.08.11 03:12 (ID 809043) Miten perustelette, ettei näkymätön voisi olla 17-vuotias? Mielestäni hän saattaa hyvinkin olla sen ikäinen.

kiitos mr roope ankka olen oikeastikkin 17 vuotias

Vierailija

Lainaus:

Mr Roope Ankka - 12.08.11 03:12 (ID 809043) Miten perustelette, ettei näkymätön voisi olla 17-vuotias? Mielestäni hän saattaa hyvinkin olla sen ikäinen.

Samaa mieltä, jos hän olisikin 17 v. Mutta epäilen kuiteskin hänen viestejään ja ymmärtämistään ...

Lainaus:
Re: Re: oletko 17.v niin kuin minä

näkymätön - 12.08.11 03:16 (ID 809052) ja vieä mr roope ankka sun topikit on parhaita

Alatko nyt kehua Mr Roope Ankkaa siitä että hän luulee että olet 17v, järkevää.

Lainaus:

akuknakna - 12.08.11 03:17 (ID 809053) kyllä sinä voit olla 17v tai sitten 40v mutta turha kinastella siitä... akuknakna

Tämän käyttäjän kanssa myös samaa mieltä ja suosittelisin näkymättömän lopettamaan kyseistä spämmäilyä. Ja tätä voisi jatkella muissa topiceissa kun esim.

Arvaa seuraavan ikä!

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/19641/arvaa_seura...

-------------------------------------------------------

Lainaus:
Re: oletko 17.v niin kuin minä

kuukupööpötin - 12.08.11 03:21 (ID 809058) Itse asiassa hän ei ole niin vanha. Tässä todiste. http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/15607/minka_ikain... Katso tuon sivun toista viestiä. Ja turha sinun on muokata viestiäsi enään, sillä tarpeeksi moni on jo nähnyt tuon. ~Pööpötin jyrää~

Todiste siitä että huijaat ja viesti on lähetetty tänä vuonna. Jompi kumpi on siis huijaus-ikäsi mutta kiitos kuukupööpöttimelle todistusta löytämään!

Vierailija

Lainaus:

akuknakna - 12.08.11 03:17 (ID 809053)

kyllä sinä voit olla 17v tai sitten 40v mutta turha kinastella siitä...

akuknakna

Eikä tuolla tavalla kannata spämmätä.

Näkymätön mainitsi koulu topicissa olevansa luokalla 7A, joten aika monta kertaa olet jäänyt luokalle (jos oikein muistan, saatan sekoittaa kuvien perusteella).

Ehdottaisin, että seuraava topic olisi tehty useassa päivässä ja mietitty tarkkaan.

Vierailija

Voisitte vilkaista otsikkoa ja annetaan tämä meidän modejen tehtäväksi ei ne turhaa nytten ole modeja. Joten lukkoon tämä topic ja topicissa ei EHKÄ enään keskustella. Piste. Kyseistä spämmiä tuo lukottamis-viestit (modeille ei).

Vierailija

Lukkoon juu, mutta perustelempa vielä tuon Mr Roope Ankan kysymykseen.

Hän sanoi olevansa 7c luokalla Koulu-topicissa, sekä taisi sanoa arvaa seuraavan ikä-topicissakin (joku täällä sanoi niin.)

Mr Roope Ankka, millä perustelet että hän on 17, hänen kirjoitustyylinsä on enemmän 5-vuotiaan tyylistä kuin 17-vuotiaan. Lisäksi hän alkaa sepittämään jotain typeriä passi-kuviansa.

Todella epäuskottavaa taas tämä touhu, säälittävää että joku alkaa täällä ihQdailla jollain papan lääkärikertomuksillaan että on 17.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat