Kootut ankkatarinat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kootut ankkatarinat-topic, siis virallinen kaikkien ankkatarinoiden oma topic. Näin säästyttäisiin yksittäisistä "Jatka tarinaa"-topiceilta, ja ne voisi laittaa ainoastaan tähän topiciin.

Siis, kaikille jotka eivät vielä tajunneet, ideana on laittaa lyhyt lause, esim. "Aku meni jäätelölle"-lause, ja toinen jatkaa sitä esim. näin: "ja näki siellä leijonan." Esimerkkiä vielä:

Lainaus:
Käyttäjä1: "Aku meni Hannun luo"

Lainaus:
Käyttäjä2: "ja näki Hannun ja Iineksen"
'

Näin se siis menee!

Aloitetaan nyt:

Aku meni Hannun luo....

Kommentit (2)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Kananjalka: Kootut ankkatarinat-topic, siis virallinen kaikkien ankkatarinoiden oma topic.

Enemmin epävirallinen tämä on, harvempi tällä foorumilla olevista topiceista on virallisia.

Olen kuitenkin tätä hommaa hoitanut jo aiemmin, olen kyllä huomannut sen, että kaikenlaisia jatka yhdellä tai kahdella jne) sanalla, jatka tarinaa, tehdään tarina ja yms topiceja on hirveästi. Noita olen kuitenkin tosiaan lukotellut ja tilanne alkaa olla parempi. Onneksi yksi topic on ollut selvästi muita pidempiä eli missään vaiheessa ei jostakin pohjalta ole noussut mitään, jossa olisi enemmän sivuja.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/3042/tehdaan_tari...

Tuonne olen kuitenkin kaikki tuon kaltaiset topicit ohjannut eli siellä jatketaan tätäkin.

Tämä topic menee nyt lukkoon.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat