Käyttäydy profiilikuvasi mukaan!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

VAROITUS ENNEN KUIN KIRJOITAT TOPICIIN!: Otsikko ei kerro kaikkea joten pysy tässä aloitus-viestissä!

Eli kun sinulla on profiilikuva niin yrität tehdä samanlailla kun profiilikuvasi kertoo esim. Mummo Ankka (puhuu lempeästi ja ystävällinen). Jos tulee vaikkapa esim. Roope Ankka iloitsemassa niin yrität olla iloinen ja jos sinulla ei ole profiilikuvaa hanki se tai et pääse topiciin!

Ja huomioksi vain että voit vaihtaa profiilikuvasi jos tahdot olla esim. Vihaisesta Aku Ankasta = lempeä Mummo Ankka. Ja kirjoitathan profiilikuvasi nimen tai esim. lempeä Mummo Ankka, äkäinen Iines. Tai näin: "Profiilikuvaa muokattu Iinekseksi". Keskustelu on vapaa aihe kunhan se liittyy johonkin järkevään juttuun! (tai kunhan kirjoitat profiilikuvasi mukaan) ja muista katsoa ala-osio alhaalta!

PS. Ja jos Aku on esimerkiksi tavallisena ei naura tai mitään niin kirjoita jotakin tylsistyneesti ja viestin pitää olla tylsä (jos on tylsä profiilikuva)

HUOM: Topiciin ei kaivata kyseistä spämmiä ja turhia viestejä! Ei mitään tarinointia, mutta jos liittyy Aku Ankka-tarinoihin niin: KYLLÄ KELPAA!

---------------------------------------------------------

- Kommentteja ja kirjoitelkaa pyytää Edu(cation).

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Iloinen aku

----------------------------------------------------

Tänään töissä mä sain ylennyksen, sen jälkeen mun pomo tuli ja erotti yhden toisen (hihi). Oli kiva kun ennen sain 40cent tuntipalkka niin se on nyt 50cent! Ainiin, roope lupasi viedä meidät huomenna etsimään auringon pojan kadonnutta aarretta

-------------------------------------------------

Ymmärsinköhän oikein?

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Iloitseva Tupu.

Jee! Tänään ei tarvitse mennä kouluun! Lunta on satanut niin paljon, että koulut on suljettu! Jippi Aijee! Mitä tekisinkään tänään!?

En nyt tiedä tajusinko tämän aivan kokonaan, mutta saatto mennä tuo oikein!

//Vaihdettu profiilikuvaa. Kaikissa minun viesteissäni on sitten sama homma//

Vierailija

Teillä kahdella meni täysin nappiin saman malliin kaikki! Lisään vielä selvennyksen:

Höpsismiprinssi: Oikein meni!

tupu,hupu,lupu ja rupu: Oikein meni!

Vierailija

Lainaus:
Mitä tekisinkään tänään!?

Entäs jos menisimmekin pullkkailemaan? Sain ylennyksen joten voimme käydä ostamassa kaupasta pulkat!

Vierailija

Ärtynyt neiti Näpsä

Olisin voinut tulla mukaan, mutta minun on tehtävä jälleen ylitöitä. Pankkiiri Ankan mielestä se olisi holtitonta tuhlausta, käyttää nyt vaivalla ansaitut rahat pulkkiin! Hänen mielestään ne pitäisi säästää tai sijoittaa osakkeisiin.

Vierailija

Kyllä se roope jaksaa olla pihi. Tulkaa pojat me kyllä lähdetään ostamaan pulkat kehotti se roope meitä sijoittamaan tai ei!

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Iloinen Tupu:

Kyllä se Aku-setä osaa sitten olla määräilevä ja laikotteleva. Onneksi äkkäsin tämän puskan, joka sopii hyvin piiloutumiselle. Hihi hi! Käyn sitten hakemassa aina välillä syötävää, sekä juotavaa! He he!

Vierailija

ATP:n Aku

Taas Johtajalla on minulle ja ToTa:lle töitä joissa pääsee aina seikkaileemaan ties minne.

Tosin ilman palkkaa mutta se ei juurikaan haittaa.

A-F6

Vierailija

Iloinen Aku:

Jihuu! Viimeinkin! Minä voitin lotossa! Tämä on ihme! Nyt tuhlaamaan! Ensin voisin ostaa uuden auton, ja sitten uuden talon!

Ymmärsinköhän nyt oikein?

-Saikku

Vierailija

Ärtynyt Iines

Hmph! Nyttenkin Aku viivästelee, seuraavaksi menen Hannun kanssa treffeille. Ja se mokoma kosla, Hannun koslat ovat taas parhaita ja muodikkaita. Viivästelevä Akulla saa olla viimeinen mahdollisuus menemään kanssani treffeille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat